گل گهر سیرجان؛ اولین تیمی که 2 گل به مس رفسنجان زد!

مس رفسنجان با مساوی 2-2 برابر گل گهر موفق شد به رتبه ششم جدول برسد اما همچنان کمترین باخت و کمترین گل خورده را در مسابقات لیگ برتر کشورمان دارد.

گل گهر سیرجان؛ اولین تیمی که 2 گل به مس رفسنجان زد!

مس رفسنجان در دیداری دیدنی 2 گل به تیم گل گهر سیرجان زد ولی در نیمه دوم 2 گل برابر گل گهر دریافت کرد تا بر این اساس برای اولین بار تیم مس رفسنجان برابر یک حریف در لیگ برتر 2 گل دریافت کند.

به گزارش طرفداری، در طول 16 بازی گذشته مسابقات لیگ برتر، مس رفسنجانی ها فقط پنج گل خورده بودند و برای اولین بار در بازی هفدهم خود بود که بعد از زدن 2 گل در نیمه اول مسابقه، 2 گل خوردند.

مس رفسنجان در بازی اول و دوم خود در دور برگشت 3 گل خورده و این در حالی است که آنها در 15 بازی اولیه مسابقات لیگ تنها 4 گل خورده بودند، تیمی که در 15 بازی 4 گل خورده بود در 2 بازی سه گل خورد تا معلوم شود مسی ها در نیم فصل دوم هم خوب گل می زنند و هم خوب گل می خورند ضمن این که شاگردان امیر قلعه نویی هم اولین تیم لیگ برتر کشورمان شدند که در یک بازی 2 گل به تیم مس رفسنجان زدند.

مس رفسنجان با مساوی 2-2 برابر گل گهر موفق شد به رتبه ششم جدول برسد اما همچنان کمترین باخت و کمترین گل خورده را در مسابقات لیگ برتر کشورمان دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها