قضاوت جنجالی کوپال و حمله به اینستاگرام گلاره

هیچکس تصورش را هم نمی‌کرد که پای گلاره به بازی استقلال - تراکتور و حواشی عجیبش باز شود.

قضاوت جنجالی کوپال و حمله به اینستاگرام گلاره

قضاوت بازی جنجالی و پرماجرای استقلال - تراکتور، تبعات عجیبی را برای خانواده ناظمی به همراه داشته است.

کوپال ناظمی که یک داور باتجربه در فوتبال ایران محسوب می‌شود، در حالی این بازی جنجالی و پرماجرا را سپری کرد که خود در متن اتفاقات رخ داده در این بازی هم بود و چه بسا باید مرد شماره یک این جدال لقب بگیرد. کوپال همچون بسیاری دیگر از همکارانش، از خانواده داوری سر برآورده و همزمان با قضاوت او در لیگ برتر مردان، خواهر او نیز در فوتسال زنان کار داوری را انجام می‌دهد و چه بسا از پسرِ خانواده موفق‌تر نیز بوده است.

اما شاید هیچکس تصورش را هم نمی‌کرد که پای گلاره به بازی استقلال - تراکتور و حواشی عجیبش باز شود. با این حال، ساعتی بعد از سوت پایان کوپال، هواداران خشمگین منتسب به تیم تراکتور در یک حمله تمام عیار به اینستاگرام گلاره ناظمی رفتند و خشم خود از قضاوت کوپال را روی سر او خالی کردند.

شدت حملات به اینستاگرام این داور زن برجسته فوتسال ایران به حدی شدید بود که گلاره پس از اطلاع و تعجب، کامنت‌های خود را ببندد تا پستهایی که در زمانهای مختلف و به دلایل متفاوت منتشر کرده، این چنین تحت تاثیر قضاوت برادرش قرار نگیرند.

گلاره و کوپال البته هنوز در این باره اظهارنظر نکرده‌اند اما حملات به خواهر داور بازی استقلال - تراکتور همچنان در دایرکت‌ اینستاگرام ادامه دارد و به حدی است که او جرات بازکردن کامنت پستهای خود را نداشته باشد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها