درخشان: پرسپولیس می‌توانست زودتر برنده شود تا کار به پنالتی نکشد

پرسپولیس در این دیدار می‌توانست زودتر برنده شود و اصلا بازی به ضربات پنالتی هم نکشد.

درخشان: پرسپولیس می‌توانست زودتر برنده شود تا کار به پنالتی نکشد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این دیدار می‌توانست زودتر برنده شود و اصلا بازی به ضربات پنالتی هم نکشد، اما به دلیل بالا بودن حساسیت بازی شرایط به این صورت رقم خورد.
حمید درخشان درباره پیروزی پرسپولیس مقابل تیم ون پارس در رقابت‌های جام حذفی گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر پرسپولیس توانست این دیدار با پیروزی پشت سر بگذارد. البته که بازی به وقت اضافه و پنالتی کشیده شد که این موضوع هم طبیعی است؛ معمولا تیم‌هایی دسته یک وقتی در جام حذفی مقابل تیم‌های لیگ برتری بازی می‌کنند با تمام وجود به میدان می‌روند. این بازی برای تیم‌های لیگ دسته یکی اهمیت زیادی دارد و هر چه در توانشان است در بازی می‌گذارند و مسلما اگر این تیم با هم رده خودش بازی می‌کرد دو گل هم می‌خورد.

وی ادامه داد:، ولی چون تیم‌های دسته یکی مقابل تیم پرسپولیس بازی می‌کنند شرایط متفاوت است، این تیم‌ها با همه انگیزه، دوندگی و توان به میدان می‌آیند و به دنبال اعتبار و حیثیت تیم‌هاست به خاطر همین تلاش می‌کنند. البته تیم ون پارس هم خیلی خوش شانس بود که چندین ضربه پرسپولیس به تیر دروازه می‌خورد. اگر این توپ‌ها به گل می‌رسید شرایط کاملا متفاوت می‌شد. وقتی رقابت نزدیک می‌شود حساسیت هم بالا می‌رود در چنین شرایطی تجربه بازیکنان باسابقه به کمک تیم می‌آید. پرسپولیس در این دیدار می‌توانست زودتر برنده شود و اصلا بازی به ضربات پنالتی هم نکشد، اما به دلیل بالا بودن حساسیت بازی شرایط به این صورت رقم خورد.

کارشناس پرسپولیس اظهار داشت: ضمن اینکه جذابیت جام حذفی در همین موارد است، گاهی وقت‌ها می‌بینیم که یک تیم بزرگ در جام حذفی اوت می‌شود. همیشه برای تیم‌های بزرگ خطر حذف شدن درجام حذفی وجود دارد به همین خاطر باید خیلی محتاطانه بازی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها