اخباری: تلاش می‌کنم در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشته باشم

کار خیلی سخت و دشواری است، ولی ما با همین هدف به جام جهانی می‌رویم.

اخباری: تلاش می‌کنم در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشته باشم

محمدرضا اخباری در حاشیه تمرین صبح امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: طبق برنامه‌ای که کی‌روش چیده است و با تشکیل مینی‌کمپ‌ها تمرینات خیلی خوب و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم و از وقتی بازیکنان جوان‌تر هم به ما اضافه شدند فشار مضاعف شده است و خیلی امیدواریم که تا بسیار آماده در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است تا همراه تیم ملی در جام جهانی 2022 حضور داشته باشد، گفت: همه بازیکنان امیدوار هستند، حتی من که در جام جهانی قبل هم تا مراحل آخر بودم. تمام تلاشم را می‌کنم که نظر مثبت کادر فنی را جلب کنم.

اخباری در پاسخ سؤالی مبنی بر اینکه از نحوه آماده‌سازی تیم ملی راضی هست یا خیر، خاطر نشان کرد: تمام ارگان‌ها تلاش می‌کنند که تا بهترین خدمات را به تیم ملی ارائه کنند. بازیکنان هم می‌خواهند با تمرینات خوب در جام جهانی بدرخشند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره مصاف ایران با تیم‌های همگروهش در جام جهانی 2022 قطر تصریح کرد: همه از شرایط گروه ما باخبر هستند و اینکه تیم‌های بزرگی در گروه ما قرار دارند. تیم ملی آمریکا با تیم جام جهانی 98 فرق می‌کند و اکثر بازیکنان این تیم در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کنند، بازیکنان تیم ملی انگلیس هم نیاز به معرفی ندارند. مسلماً رؤیای همه ما صعود از گروه است. کار خیلی سخت و دشواری است، ولی ما با همین هدف به جام جهانی می‌رویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها