تاج: بسیار امیدواریم‌ تیم ملی فوتبال به دور دوم صعود کند

بزرگترین رویداد فوتبالی که با هیچ رویداد و پدیده اجتماعی قابل قیاس نیست.

 تاج: بسیار امیدواریم‌ تیم ملی فوتبال به دور دوم صعود کند

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تلاشمان بر این است که اتفاق خوبی برای تیم ملی فوتبال کشور رقم بخورد، گفت: بسیار امیدوار به صعود تیم ملی فوتبال به دور دوم هستیم‌.

مهدی تاج در مجمع انتخابات رئیس هیئت فوتبال لرستان در سالن همایش دانشکده اقتصاد با اشاره به اقدامات خوب استان لرستان در بخش ورزش بانوان و جوانان و نوجوانان اظهار داشت: در تیم ملی و تیم‌های جوانان و نوجوانان بازیکنان شایسته‌ای از لرستان در حال فعالیت هستند که سهم خوب لرستان در تیم های ملی و همچنین بخش داوری را نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه وجود این جوانان مستعد نشان از کار خوب هیئت فوتبال این استان دارد، افزود: بسیار امیدوار به حضور تیم خیبر در لیگ برتر هستم و اعتقاد دارم که ایجاد یک باشگاه درست یعنی تخریب یک زندان است چرا که بسیاری از جوان ها در آن فعالانه کار می‌کنند.

تاج با بیان اینکه باید یک جریان درست و صحیح در کشور در جهت حمایت از جوانان فعال در این زمینه شکل گیرد، بیان کرد: در جلسه‌ای که با رئیس بنیاد مستضعفان داشتیم ایجاد چمن‌های مصنوعی در استان های محروم در نظر گرفتند و در این زمینه در استان‌های محروم با حمایت این نهاد چمن های مصنوعی ایجاد و در اختیار مجموعه قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص فوتسال گفت: فوتبال ساحلی و فوتسال کم خرج‌تر از فوتبال بوده و پرسودتر است و در یک مقطعی در دنیا در فوتسال سوم و در فوتبال ساحلی دوم دنیا بوده‌ایم و امیدواریم دوباره بتوانیم این شرایط را ایجاد کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور با بیان اینکه باید تلاش کنیم در جایگاه اصلی خود بایستیم، تصریح کرد: ایجاد یک زمین فوتبال ساحلی خوب در اینجا نسبت به زمین فوتبال یا فوتسال کم هزینه تر بوده و بازیکنان قدرتی تر هستند و این ورزش نیز بسیار مفید و سودده و کم خرج است و امیدواریم تا سال آینده اجرایی شود و یک زمین فوتبال ساحلی در اختیار اداره کل قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای ایجاد بسترهای فوتبال ساحلی حتما نباید دریا وجود اشته باشد، افزود:در حال حاضر شهر یزد مرکز فوتبال ساحلی کشور است در حالی که کویری است و این مفهومش این است که بهترین راه درست برنامه ریزی مدون است.

تاج با تاکید بر لزوم توسعه بیشتر فوتبال بانوان، عنوان کرد: سیاست فدراسیون دنبال کردن فوتسال و فوتبال بانوان است و یکی از اهداف ما توسعه ورزش بانوان در امر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی است.

وی با بیان اینکه در آی‌اف‌سی به دنبال توسعه فوتسال بانوان هستند، بیان کرد: به دلیل کرونا مدتی فعالیت ها در این بخش متوقف شد که امیدواریم دوباره از سرگیری شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی افزود: مفهومش این است که ما در مرکز ثقل جریانات فوتبالی جهان قرار گرفته‌ایم و بزرگترین رویداد فوتبالی که با هیچ رویداد و پدیده اجتماعی قابل قیاس نیست همین رویداد جام جهانی است که میلیاردها نفر شاهد آن هستند.

وی با بیان اینکه بسیار امیدوار به صعود از گروه خود هستیم، ادامه داد: باید همه ما مردم را امیدوار کنیم هرچند قابل پیش بینی نیست، حتی وقتی که بهترین تدارکات و پشتیبانی از یک تیم صورت می گیرد باز هم نمی‌شود با قاطعیت از صعود و برنده شدن صحبت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها