لیست پرتعداد اسکوچیچ برای سفر به اتریش

از گوشه و کنار خبر می‌رسد که در لیست اولیه اسکوچیچ نام بیش از 40 بازیکن دیده می‌شود.

لیست پرتعداد اسکوچیچ برای سفر به اتریش

تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل تیم‌های سنگال و اروگوئه، قرار است از تاریخ 20 شهریور اردوی خود را با حضور بازیکنان داخلی برگزار کند.

پس از یک هفته تمرین زیر نظر اعضای کادرفنی، قرار است که اسکوچیچ نفرات منتخب خود را اعلام کند تا تیم ملی ایران در تاریخ 28 شهریورماه عازم اتریش شود و رسما اردوی خود را با بازیکنان لژیونر ادامه دهد.

اما طبق اخباری که از صبح امروز منتشر شده، فهرست اولیه دراگان اسکوچیچ بسیار شلوغ و با اسامی متعدد است. به عنوان مثال، فقط 10 بازیکن از استقلال در لیست اولیه اسکوچیچ حضور دارند و این افراد امروز راهی سفارت اتریش در تهران شده‌اند تا کارهای مربوط به دریافت ویزا را انجام دهند.

از گوشه و کنار خبر می‌رسد که در لیست اولیه اسکوچیچ نام بیش از 40 بازیکن دیده می‌شود اما در نامه‌ای که به دپارتمان تیم ملی ارسال شده، تأکید شده است که این فهرست اولیه است و تعداد نفرات قطعا کاهش پیدا خواهد کرد و اردوی اصلی با تعداد نفرات کمتری برگزار می‌شود.

ظاهرا علت دعوت از این افراد، شرایط سخت ویزای شنگن و همچنین قوانین و مقررات جدیدی است که برای سفر ایرانیان در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، برای این اردوی اروپایی و دریافت ویزا، تشریفات اداری باید از 6 تا 8 هفته قبل انجام شود و حتی پرینت حساب بانکی بازیکنان نیز باید ارائه شود.

برای اینکه کادرفنی با شرایط اورژانسی مواجه نشود و دست اسکوچیچ در برخی از خطوط بسته نباشد، کادرفنی تمامی احتمالات را در نظر گرفته است تا در صورت نیاز، این بازیکنان مشکلی برای خروج از کشور نداشته باشند و با اولین اعلام نیاز از سوی سرمربی تیم ملی، به اردو اضافه شوند.

لازم به ذکر است در اردوی اروپایی تیم ملی برای برگزاری بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال، در نهایت، 26 بازیکن حضور خواهند داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها