فوتبال هند رفع تعلیق شد

اکنون بعد از گذشت چند روز فیفا اعلام کرد که این تعلیق را برداشته است.

فوتبال هند رفع تعلیق شد

به نقل از رویترز، فدراسیون جهانی فوتبال فیفا هفته قبل فعالیت‌های فدراسیون فوتبال هند را به دلیل حضور افراد نادرست و اشخاص ثالث در روند مدیریتی این فدراسیون به حالت تعلیق درآورد. 

اکنون بعد از گذشت چند روز فیفا اعلام کرد که این تعلیق را برداشته است. 

لغو این ممنوعیت به این معنی است که جام جهانی زنان زیر ۱۷ سال که قرار بود از ۱۱ تا ۳۰ اکتبر در هند برگزار شود، طبق برنامه در این کشور برگزار خواهد شد.

دادگاه عالی هند در ماه مه، فدراسیون فوتبال این کشور را منحل کرد و کمیته ای را برای اداره این فدراسیون منصوب کرد که منجر به تعلیق فدراسیون شد. فدراسیون‌های عضو فیفا باید از مداخلات قانونی و سیاسی عاری باشند و فیفا اعلام کرد که این تعلیق تنها زمانی برداشته می‌شود که دستور دادگاه لغو شود و مدیریت فدراسیون بین‌المللی فوتبال کنترل کامل امور روزانه خود را دوباره به دست آورد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به نظارت بر اوضاع ادامه خواهد داد و از فدراسیون جهانی فوتبال برای برگزاری به موقع انتخابات حمایت خواهد کرد. انتخابات فدراسیون فوتبال هند قرار بود تا دسامبر ۲۰۲۰ برگزار شود اما به دلیل بن بست اصلاحات در اساسنامه آن به تعویق افتاد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال هند آمده است: تاریک‌ترین ساعات فوتبال هند بالاخره به پایان رسید. ما صمیمانه از فیفا و AFC به ویژه ویندزور جان دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا برای راهنمایی ما در چنین شرایط سختی تشکر می کنیم. ما همچنین از این فرصت استفاده می‌کنیم و از وزارت امور جوانان و ورزش و آنوراگ تاکور وزیر ورزش برای حمایت از ما در این مقطع حساس تشکر می کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها