تقلب کالدرون از روی دست دنیزلی در پرسپولیس

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس همانند دنیزلی تفکرات تهاجمی را در پیش گرفته و می‌خواهد این تاکتیک را در این تیم اجرا کند

تقلب کالدرون از روی دست دنیزلی در پرسپولیس

کالدرون به فوتبال تهاجمی تاکید دارد. او به بازی رو به جلو اهمیت بسیار می‌دهد و شرح وظایف عناصر تیم خود را کاملا تهاجمی تعریف کرده و به شاگردانش هم تاکید کرده که باید به بازی سرعت دهند. 

بر پایه اخبار دریافتی کالدرون از بازیکنی که توپ را نگه دارد، مکث کند، کار اضافه انجام دهد، سرعت بازی را بگیرد، پاس رو به عقب دهد و بیش از اندازه توپ را در اختیار داشته و به دنبال فوتبال نمایشی و انفرادی باشد حسابی شاکی می‌شود و هرگاه که چنین حرکاتی از شاگردانش می‌بینید حسابی برآشفته می‌شود. 

فوتبالی کاملاً تهاجمی و رو به جلو و سرعت دادن به بازی در دستور کار کالدرون قرار گرفته و این ما را به یاد روزهایی می‌اندازد که دنیزلی سرمربی پرسپولیس بود و اتفاقا اعضای تیم پرسپولیس هم وقتی که می‌خواهند از سبک کار و نوع تفکرات کالدرون سخن بگویند پرسپولیس مدل دنیزلی را مثال می‌زنند. 

کالدرون در یک کلام روی سرعت دادن به بازی، فوتبال تهاجمی و پرهیز از بازی رو به عقب تاکید دارد. منتظر فوتبالی کاملا تهاجمی از پرسپولیس باشید.

 

منبع: مدال
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها