مدافع تراکتور: صحبت در مورد قهرمانی زود است

ما تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا هواداران تراکتور را راضی کرده و نتایجی بگیریم که از همان ابتدای لیگ جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

مدافع تراکتور: صحبت در مورد قهرمانی زود است

مدافع میانی تیم فوتبال تراکتور تبریز با اشاره به شرایط تیم‌های حاضر در لیگ برتر گفت، فعلاً نمی‌توان در مورد قهرمانی و مدعی بودن به اظهارنظر پرداخت.

هادی محمدی درباره شرایط تراکتور و اردویی که این تیم در کشور ترکیه پشت سر می‌گذارد، گفت: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و در این اردو تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم. از طرفی این اردو بهترین فرصت برای سرمربی تیم بود تا از بازیکنان و وضعیت تیم تراکتور شناخت بیشتری پیدا کند.

مدافع میانی تیم فوتبال تراکتور تبریز با اشاره به تغییرات این تیم نسبت به فصل گذشته یادآور شد: کادر فنی ما تغییر و باشگاه هم براساس تفکرات و خواسته‌های بردیف اقدام به جذب بازیکن کرده است. خوشبختانه بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند و کیفیت بازیکنان خارجی تراکتور هم بالاست. امیدوارم نفرات جدیدی که به تیم اضافه شدند بتوانند به تراکتور کمک کنند و همه آنها فصل خوبی را رقم بزنند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تراکتور در این فصل جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود؟»، تصریح کرد: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و از حالا که بازی‌ها شروع نشده است نمی‌توان از قهرمانی و مدعی بودن حرف زد. همه تیم‌ها امسال خوب و قوی هستند و باید منتظر شروع بازی‌ها باشیم تا ببینیم شرایط تیم‌ها چطور است. با این حال ما تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا هواداران تراکتور را راضی کرده و نتایجی بگیریم که از همان ابتدای لیگ جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها