بیرون کشیدن جسد زن بیچاره از شکم مار غول پیکر + عکس و فیلم

پس از این اتفاق مار توسط اهالی بومی کشته شد و جسد زن را از شکم آن خارج کردند.

بیرون کشیدن جسد زن بیچاره از شکم مار غول پیکر + عکس و فیلم

به گزارش مستقل آنلاین؛ جسد زن بیچاره از شکم مار پیتون بیرون کشیده شد.

یک زن که برای جمع آوری گیاه به جنگل رفته بود طعمه یک مار پیتون غول پیکر شد.

به نقل از فرارو، پس از این اتفاق مار توسط اهالی بومی کشته شد و جسد زن را از شکم آن خارج کردند.

راز بلعیدن طعمه‌های بزرگ توسط مار پیتون

گجت نیوز: بر اساس یافته‌های یک پژوهش، مار پیتون دهان بسیار بزرگی دارد؛ اما برای باز شدن بیشتر آن توانسته به یک ویژگی منحصر به فرد دست یابد.

پوست بین آرواره‌های پایینی مار پیتون قابلیت کشسانی بسیار زیادی دارد که به جانور حتی اجازه بلعیدن طعمه‌هایی بزرگتر از توان دهان بزرگش را می‌دهد.

با توجه به اینکه مارها طعمه‌های خود را بدون جویدن به صورت کامل می‌بلعند، میزان باز شدن دهان نقشی کلیدی در تعیین شکار آن‌ها دارد.

برخلاف انسان‌ها و دیگر پستانداران، آرواره‌های پایینی مارها به همدیگر متصل نیستند و تنها به واسطه یک رباط کشسان با هم ارتباط دارند. همین نیز باعث می‌شود که دهان آن‌ها بسیار بیشتر از بقیه جانوران باز شود.

اگرچه آرواره‌های این چنینی در همه مارها وجود دارد، اما این پوست بسیار کشسان مار پایتون است که به آرواره پایینی اجازه می‌دهد بیشتر از بقیه مارها باز شود.

در واقع پوست بین آروارهای پایینی چپ و راست پیتون با بقیه مارها فرق دارد. بیش از ۴۰ درصد میزان باز شدن دهان پیتون نیز به خاطر این پوست خاص است.

حتی اگر سر بزرگ آن‌ها را در نظر بگیرید، باز میزان باز شدن دهان فوق‌العاده زیاد است. برای مقایسه میزان باز شدن دهان مار پیتون با دیگر مارها می‌توانید به تصویر زیر نگاه کنید.

حجم ویدیو: 8.69M | مدت زمان ویدیو: 00:01:55
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها