گزینه پروکسی به نسخه اندروید واتساپ را این طور اضافه کنید + آموزش استفاده و عکس

هفته گذشته بود که مدیر واتس آپ در پیامی در توییتر با تبریک سال نو میلادی خبر خوشی را خطاب به کاربران ایرانی این پیام‌رسان اعلام کرد.

گزینه پروکسی به نسخه اندروید واتساپ را این طور اضافه کنید + آموزش استفاده و عکس

به گزارش مستقل آنلاین؛ واتس‌اپ در آخرین بروزرسانی خود، گزینه اتصال از طریق پروکسی را به نرم افزار خود اضافه کرد و حالا کاربران گوشی‌های اندروید هم می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

شهرآرانیوز نوشت: هفته گذشته بود که مدیر واتس آپ در پیامی در توییتر با تبریک سال نو میلادی خبر خوشی را خطاب به کاربران ایرانی این پیام‌رسان اعلام کرد.

او نوشت: از امروز اتصال به واتس‌اپ از طریق پروکسی را برای کاربران راه‌اندازی می‌کنیم.

حالا پس از گذشت یک هفته، این امکان برای گوشی‌های اندروید فعال شده است. کاربران برای استفاده از این قابلیت نیاز به آپدیت نرم‌افزار ندارند و شرکت متا ابن قابلیت را در تنظیمات به صورت خودکار اضافه کرده است.

چطور با پروکسی وارد واتساپ شویم؟ 

برای اتصال به واتس‌اپ از طریق پروکسی، روش زیر را انجام دهید.

ابتدا واتساپ خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید.

 سپس برنامه را اجرا کرده و روی آیکون سه نقطه ضربه بزنید. این آیکون بسته به زبانی که برای واتساپ خود انتخاب کردید، در گوشۀ سمت چپ یا راست بالای صفحه دیده می‌شود.

در این مرحله باید گزینۀ setting یا تنظیمات را انتخاب کنید.

حالا گزینۀ Storage and Data یا فضای ذخیره‌سازی و داده را لمس کنید.

در پایین پنجرۀ جدیدی که باز می‌شود، گزینۀ Proxy یا پروکسی را می‌بینید که باید روی تنظیمات پروکسی یا setting proxy ضربه بزنید.

در این مرحله باید ابتدا گزینۀ Use Proxy یا استفاده از پروکسی را فعال کرده و سپس گزینۀ Set Proxy یا تنظیم پروکسی را انتخاب کنید.

حالا کافی است که آدرس پروکسی مورد نظر خود را وارد کرده و در نهایت روی Save یا ذخیره کردن ضربه بزنید. پس از چند دقیقه یک تیک سبز رنگ ظاهر می‌شود که نشان از اتصال موفقیت آمیز پروکسی شما دارد.

 

پروکسی واتساپ

 

متا تضمین می‌کند که با فعال‌کردن پروکسی در این پیام‌رسان، هیچ‌کس نمی‌تواند به پیام‌های کاربران دسترسی داشته باشد و تأیید کرده است که قوانین مربوط به حفظ حریم خصوصی را مورد‌توجه قرار می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها