در واتساپ جدید به خودتان پیغام بدهید!

در برخی بسترهای مجازی، پیام‌ دادن به خود روشی مفید برای ذخیره اطلاعات یا انتقال آن بین دستگاه‌ها است. برخی از برنامه‌های چت، مانند اسلک، استفاده از گفت‌وگو با خود را به‌عنوان روشی برای یادداشت کردن نوشته‌ها ترویج می‌کنند. حالا واتساپ هم چنین قابلیتی دارد.

در واتساپ جدید به خودتان پیغام بدهید!

به گزارش مستقل آنلاین؛ پیام‌‌دادن به خود می‌تواند روشی مفید مثلا برای یادداشت اطلاعات، بدون خروج از برنامه چت باشد

واتس‌اپ بالاخره به افراد اجازه می‌دهد با کسی صحبت کنند که پیش از این هرگز نمی‌توانستند: خودشان.

طبق گزارش ایتنا و به نقل از ایندیپندنت، در برخی بسترهای مجازی، پیام‌ دادن به خود روشی مفید برای ذخیره اطلاعات یا انتقال آن بین دستگاه‌ها است. برخی از برنامه‌های چت، مانند اسلک، استفاده از گفت‌وگو با خود را به‌عنوان روشی برای یادداشت کردن نوشته‌ها ترویج می‌کنند.

اما دیگران، ازجمله واتس‌اپ، به‌هیچ‌وجه امکان گفت‌وگو با خود را به افراد نداده‌اند. هرچند با به‌روزرسانی جدید، این موضوع ممکن می‌شود.

کاربران اکنون با کمک نسخه جدید این برنامه برای «آی‌او‌اس» (iOS) و اندروید، می‌توانند با خود گفت‌وگو کنند. این ویژگی به کندی در حال انتشار است و ممکن است هنوز برای همه در دسترس نباشد، اما قاعدتا باید به‌طور خودکار بیاید.

اگر در دسترس قرار بگیرد، کاربران می‌توانند چتی جدید را شروع کنند و خود را فهرست‌شده بالای صفحه، کنار پیامی خواهند دید که افراد را تشویق می‌کند «به خودشان پیام بدهند». این نسخه در «آی‌او‌اس» نسخه ۲.۲۲.۲۳.۷۴ و اندروید نسخه ۲.۲۲.۲۳.۷۷ در دسترس است.

پیام‌ دادن به خود می‌تواند روشی مفید مثلا برای یادداشت اطلاعات، بدون خروج از برنامه چت باشد. همچنین می‌تواند راهی مفید برای دریافت اطلاعات یا فایل‌ها از یک دستگاه به دستگاه دیگر باشد، زیرا بسیاری از برنامه‌های چت از جمله واتس‌اپ می‌توانند در بسترهای مجازی گوناگون استفاده شوند.

به‌عنوان مثال، اگر شخصی از گوشی خود، عکسی برای خودش بفرستد، آن وقت در نسخه وب واتس‌اپ در دسترس خواهد بود تا بتوان از آن در آن‌جا استفاده کرد.

واتس‌اپ اخیرا بهینه‌سازی‌هایی را به این ویژگی اضافه کرده است که به افراد امکان می‌دهد از دستگاه‌های دیگر وارد برنامه شوند. نسخه‌های جدیدتر برنامه به افراد امکان می‌دهد از یک حساب در چند دستگاه استفاده کنند، به این صورت که افراد در آن‌ها در حالت ورود به برنامه باقی می‌مانند‌ــ در شرایطی که نسخه‌های پیشین برنامه فقط محتوای گوشی را نمایش می‌دادند و مستلزم این بودند که گوشی روشن بماند.

پیش از این، ارسال پیامک به خود در واتس‌اپ فقط با استفاده از راه‌حل‌های پیچیده امکان‌پذیر بود. سرراست‌ترین راه این بود که یک گروه بسازید و سپس، افراد دیگری را که در آن بودند بیرون کنید‌ــ که می‌توانست برای هرکس دیگری که در ماجرا دخیل بود آزاردهنده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها