بارش تگرگ مردم این استان را غافلگیر کرد!

بارش تگرگ بهاری در ساعات ابتدایی امروز برخی از نقاط استان کرمانشاه را سفیدپوش کرد.

بارش تگرگ مردم این استان را غافلگیر کرد!

پیرو پیش‌بینی هواشناسی، بارش تگرگ از ساعات ابتدایی امروز نقاط مختلف استان را سفیدپوش کرد و طغیان برخی رودخانه‌ها را به دنبال داشت.

بارش تگرگ در برخی از نقاط استان سبب تحمیل خسارت به خودروها و درختان شد و در برخی از نقاط از جمله ازگله پل ارتباطی مسیر رودخانه‌ها به دلیل وقوع سیل تخریب شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش باران و رعدوبرق در برخی از استان‌های کشور نسبت به وقوع سیلاب و مخاطرات بارش‌های سیلابی در غرب، جنوب و مرکز کشور هشدار داد.

بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، موج اصلی از سامانه بارشی که هشدار نارنجی آن صادر شده بود از عصر روز گذشته تا روز پنجشنبه جو منطقه را تحت تأثیر گرفته و به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و بارش پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

بارش‌ها امروز چهارشنبه و عمدتاً در نیمه غربی و برخی نواحی شرقی از شدت بیشتری برخوردار است و علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب، ممکن است موجب سیلاب‌های محلی در برخی نقاط استان شود.

همچنین وزش باد به ویژه در نیمه غربی، گاهی اوقات نسبتاً شدید خواهد بود و احتمال این که سبب نفوذ غبار به جو مناطق یادشده شود، چندان دور از انتظار نیست.

اثر مخاطرات این سامانه آبگرفتگی معابر، رواناب و احتمالا سیلاب‌های محلی، لغزندگی جاده‌ها و کاهش میدان دید، احتمال برخورد صاعقه و وقوع خسارت به دلیل بارش تگرگ، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و هوایی عنوان شده  است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها