کارنامه این دوره مجلس بسیار سیاه و تمام مصوبات‌شان تورم زا بود!

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: کارنامه این دوره مجلس بسیار سیاه بوده و تمام مصوبات‌شان تورم زا بود و حقوق شهروندی در ارتباط با اینترنت، حق نقد و اعتراض قانونی را از شهروندان سلب کرد.

کارنامه این دوره مجلس بسیار سیاه و تمام مصوبات‌شان تورم زا بود!

بخش هایی از اظهارات کمال‌الدین پیرموذن را می خوانید:

- اشخاصی که می‌توانستند رقابت حداکثری و یا معمولی را در داشته باشند هیچکدام در انتخابات حضور ندارند بنابراین پیش‌بینی معاون حقوقی رئیس‌جمهور مبنی بر شتاب رشد مشارکت بی‌راهه رفتن و فرافکنی است.

- با مهندسی انتخابات و کاندیداهای دوهزاری چیزی عاید مجلس آتی نمی‌شود که بتواند تعهد در قانون‌گذاری، تعامل با دنیا و احقاق حقوق شهروندی را کلید بزند و مشارکتی هم که بتواند اقتدار نظام، قدرت چانه‌زنی مردم و بیمه کردن نظام را کلید بزند، اتفاق نمی‌افتد.

- کارنامه این دوره مجلس بسیار سیاه بوده و تمام مصوبات‌شان تورم زا بود و حقوق شهروندی در ارتباط با اینترنت و حق نقد و اعتراض قانونی را از شهروندان سلب کرد.

- این مجلس یک مصوبه در حق ملت تصویب نکرد و برجام را تباه کرد و فقط برای کشور انزوا به دنبال آورد‌.

- شورای نگهبان یکسال پیش گفته بود که افرادی چون من وارد عرصه انتخابات شوند و همین‌طور سپاه و وزارت اطلاعات نیز خواستار مشارکت در انتخابات بودند حال اگر در این مدت باقی مانده تا انتخابات رهبری وارد عمل نشوند و چهره‌های اصلاح‌طلب و یا کاربلد تایید و وارد عرصه رقابت نشوند باعث ذلت و بی‌آبرویی کشور خواهد شد.

منبع: خبرفوری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    در واقع پارلمان سیاه و ننگین تاریخ کشور!

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها