رانت بی‌سابقه در دولت رئیسی؛ واردات ۱۳ میلیون تن کالای اساسی توسط شرکتی بدون پیشینه­ در واردات کالای اساسی

رانت بی‌سابقه در دولت رئیسی به روایت احمد توکلی/ واردات ۱۳ میلیون تن کالای اساسی در دست شرکتی تازه کار / این قرارداد مهر کاملاً محرمانه خورده است.

رانت بی‌سابقه در دولت رئیسی؛ واردات ۱۳ میلیون تن کالای اساسی توسط شرکتی بدون پیشینه­ در واردات کالای اساسی

احمد توکلی، نماینده ادوار مجلس در نامه ای خطاب به ابراهیم رئیسی از رانت بی سابقه ای روایت کرده و نوشته است؛ 

ماجرا از این قرار است که واردات ۱۳ میلیون تن کالای اساسی شامل: گندم، ذرت دامی، کنجاله سویا، جو، برنج، روغن و گوشت قرمز و سفید به یک‌باره طی قراردادی با طبقه­‌بندی کاملا محرمانه و بدون رعایت تشریفات قانونی به شرکتی بدون پیشینه­ در واردات کالای اساسی، واگذار شده است! 

در این قرارداد عجیب، حتی تأمین منابع ریالی لازم جهت خرید ارز را دولت تضمین کرده است. سود نیز ۵۰-۵۰ تقسیم می‌شود! یعنی امتیاز واردات کالاهایی که به حیات و ممات مردم بستگی دارد به شرکتی تازه کار داده می‌شود!

این اتهام که این قرارداد مهر کاملاً محرمانه می‌خورد تا فرآیند سرتاپا ناشفاف و تبعیض‌آمیز و نیز دستخوش ۵۰ درصدی از سود از چشم رسانه‌های آزاد پنهان بمانداین فرآیند مجرمانه و متخلفانه در حالی صورت می‌گیرد که وزارت جهاد کشاورزی دو شرکت بزرگ در تجارت خارجی دارد به نام‌های بازرگانی دولتی ایران و پشتیبانی امور دام کشور که کاملاً فعال هستند و معلوم نیست چرا وزارتخانه، واردات خود را به این شرکت خصوصی تازه‌کار محول نموده است؟!/ خبرآنلاین 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها