لایحه بودجه توسط رئیس جمهور چه تاریخی به مجلس تقدیم می شود؟

زمان جدید تقدیم لایحه بودجه توسط رئیس جمهور به مجلس اعلام شد.

لایحه بودجه توسط رئیس جمهور چه تاریخی به مجلس تقدیم می شود؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در آخرین روزی که قانون در مجلس تصویب شد، لایحه دولت را ارسال کردیم. تحویل آن در مجلس هم ان‌شاء‌الله در اولین جلسه مجلس بعد از تعطیلات خواهد بود.

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در گفت‌وگو با ایلنا، درباره ارسال لایحه بودجه به مجلس گفت: هفته گذشته لایحه بودجه را ارسال کردیم. اما چون مجلس درگیر رسیدگی به برنامه بود قرار شد مراسم تحویل لایحه به مجلس بعد از اتمام بررسی برنامه هفتم باشد؛ این هفته که مجلس در تعطیلات است، ان‌شاء‌الله هفته دیگر در اولین جلسه مجلس رئیس‌جمهور تشریف می‌برند و لایحه تقدیم خواهد شد.

وی افزود: ما در زمان قانونی که برای‌مان پیش‌بینی شده بود این کار را انجام دادیم. البته برای اول آبان‌ماه هم که در اصلاحیه ماده ۱۸۲ آئین‌نامه داخلی مجلس آمده و تکلیف شده که دولت قسمت اول لایحه برنامه بودجه را تحویل دهد، آمادگی تحویل را داشتیم اما نظر رئیس مجلس این بود که با توجه به اینکه هنوز برخی احکام قانون برنامه هفتم در مجلس نهایی نشده و قاعدتا بودجه هم باید براساس احکام برنامه تنظیم شود، دولت لایحه بودجه را با تأخیر بیاورد و طبیعتا این اتفاق هم افتاد. در آخرین روزی که قانون در مجلس تصویب شد، لایحه دولت را ارسال کردیم. تحویل آن در مجلس هم ان‌شاء‌الله در اولین جلسه مجلس بعد از تعطیلات خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها