یک فرماندار، کاندیدای انتخابات مجلس را تهدید به کتک زدن کرد!

بدعت عجیب یک فرماندار در انتخابات پیش رو/ فرماندار فعلی رودبار کاندیدای انتخابات مجلس را تهدید به کتک زدن کرد/ وزیر کشور پیگیری کند

یک فرماندار، کاندیدای انتخابات مجلس را تهدید به کتک زدن کرد!

محمد صالح ضیایی فرماندار پیشین رودبار خطاب به وزیر کشور و استاندار گیلان:

 اینکه فرماندار بیاید از پشت میز بلند شود، من را به عنوان داوطلب انتخابات مجلس از اتاق بیرون کند، کت در بیاورد و بخواهد من را بزند، برای یک فرماندار زشت است.

فرمانداری که در حال حاضر در رودبار حضور دارد از نظر من صلاحیت برگزاری انتخابات بر اساس عدالت را ندارد. کسی که شاخص اصلی را ندارد و جانبداری می‌کند نمی‌تواند انتخابات را برگزار کند. آقای وحیدی وزیر کشور و استاندار باید این موضوع را بررسی و پیگیری کنند.

سال قبل در چنین دوره‌ای من رییس هیات اجرایی شهرستانی بودم که چهار سال بعد،من را در آنجا رد صلاحیت کردند. اینکه فرماندار، من را به عنوان داوطلب انتخابات مجلس از اتاق بیرون کند،کت در بیاورد و بخواهد من را بزند،برای یک فرماندار زشت است

از من می‌پرسد خط شما چیست؟ من در جواب گفتم خط من نظام، انقلاب و ولایت  است. پرسید شما چپ یا راست هستید؟ من به او گفتم به شما چه ربطی دارد؟احضار کاندیداها توسط توسط فرماندار یک بدعت است که قبل از آن من در جایی  سراغ ندارم که چنین اتفاقی رخ داده باشد.

نه فقط من بلکه سایر کاندیداها را هم به فرمانداری رودبار فراخواندند و در اقدامی بی‌سابقه گویی خود فرماندار  می‌خواست اقدام به گزینش افراد کند.سوال پرسیدند شما در سال ۸۸ چه کار کردید؟ به شما چه ربطی دارد. یا در  اغتشاشات سال گذشته کجا بودید؟

فرماندار به من گفت شما ۸ سال در دولت روحانی مسئول بودید و کشور را به این وضعیت انداختید و الان می‌خواهید نماینده بشوید؟/ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • بنده خدا

    آن فرمانداروهم فکرانش بسیاراقدام درستی انجام داده درحقیقت آن افرادی که درسای۸۸و...به نوعی علیه مردم،منافع ملی سرزمینی نقش داشته اند،علاوه بردینی که مردم برگردنشان دارند،امّابایدپاسخگوی خیانت،ضررهاو آسیبهای معنوی مادی به روح و روان جامعه وبیت المال باشندواینچنین است که ربط دارد.

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها