تصمیم دیبالا برای ادامه حضور در یوونتوس

پائولو دیبالا قصد دارد به حضور خود در یوونتوس ادامه داده و برای باز پس گرفتن جایگاه خود در تیم تحت هدایت مائوریتزیو ساری بجنگد.

تصمیم دیبالا برای ادامه حضور در یوونتوس

 

 در ماه‌های گذشته گمانه زنی‌های بسیاری درباره احتمالی جدایی ستاره آرژانتینی از قهرمان سری آ. مطرح شد. پیوستن کریستیانو رونالدو به این تیم کار را برای حضور دیبالا در ترکیب اصلی سخت کرد و بسیاری معتقد بودند که این بازیکن در پایان فصل از جمع بازیکنان این تیم جدا خواهد شد. از سوی دیگر در روز‌های اخیر صحبت‌هایی درباره علاقه یوونتوس به معاوضه دیبالا با روملو لوکاکو، مهاجم منچستریونایتد، مطرح شده است. اما سایت اسکای اسپرت مدعی شده که مهاجم تیم ملی آرژانتین قصد دارد به حضور خود در تورین ادامه دهد و امکان دارد زودتر از موعد از تعطیلات تابستانی خود بازگردد تا تمرینات خود را تحت نظر مائوریتزیو ساری، سرمربی جدید یوونتوس، ادامه دهد. در حالت عادی این بازیکن می‌تواند تا یک هفته دیگر نیز در تعطیلات پس از همراهی تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های کوپا آمریکا باشد. 

منچستریونایتد مذاکراتی را برای فروش روملو لوکاکو با اینترمیلان انجام داد، اما هنوز با این تیم به توافق نرسیده است. اینتر پیشنهاد ۷۰ میلیون یورویی برای جذب این بازیکن ارائه کرد که از سوی مقامات یونایتد رد شد. گفته می‌شود که آن‌ها می‌خواهند لوکاکو را به قیمتی بفروشند که هزینه ۹۰ میلیون یورویی که در سال ۲۰۱۷ برای خرید این بازیکن از اورتون انجام دادند را جبران کند.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها