توصیه کارگردان سریال پایتخت به سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران

سیروس مقدم به مربیان فوتبال توصیه کرد تیم خود را به دست نامادری نسپارند.

توصیه کارگردان سریال پایتخت به سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران

 سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت ۶ اظهار داشت: به شدت فوتبالی هستم و هر وقت بتوانم بازی‌ها را تماشا می‌کنم. از آنجایی که اصالت آبادانی دارم از نتایج خوب صنعت نفت در این فصل بسیار خوشحال شدم. در حال حاضر صنعت نفت جزو تیم‌های بالای جدولی است و امیدوارم روند خوب این تیم ادامه داشته باشد.

کارگردان سریال پایتخت درباره حواشی پیرامون تیم ملی فوتبال کشورمان و انتخاب سرمربی جدید گفت: شرایط ویلموتس مانند کارگردانی است که پروسه‌ای را شروع می‌کند، اما به دلیل ناملایمات و مشکلاتی که در کارش به وجود آمده، از ادامه کار انصراف می‌دهد. به اعتقاد من یک پروسه برای کارگردان و یک تیم برای سرمربی مانند فرزند است و کارگردان‌ها و سرمربیان نباید فرزندان خود را به دست نامادری بسپارند. شخصی که مسئولیتی را برعهده می‌گیرد، باید پای سختی‌ها و روز‌های خوب و بد کارش بایستد و فرزند کوچکش را از آب و گل بگیرد.

مقدم در خصوص حضور او و دیگر عوامل سریال پایتخت ۶ در ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس و نساجی  گفت: روز گذشته برای تصویربرداری بخش‌هایی از سریال پایتخت ۶ که درباره فوتبال و تیم مردمی و ریشه دار نساجی قائمشهر است، به ورزشگاه آزادی رفتیم. به هر حال هر چقدر تصاویر سریال مستندتر و واقعی‌تر باشد، برای مخاطب باور پذیرتر است. ساخت پایتخت ۶ به زودی به پایان می‌رسد و  عید سال ۹۹ پخش خواهد شد.  

او در واکنش به این که گفته می‌شود فضای پایتخت ۶ با فصل‌های قبلی این سریال متفاوت است تصریح کرد: تمام فصل‌های سریال پایتخت در یک فضای کلی است و هربار اتفاقات جدیدی در آن رخ می‌دهد. پایتخت ۶ نیز به همین صورت است و در همان فضای فصل‌های قبلی روایت می‌شود.

مقدم در خصوص حضور بهبود در فصل جدید پایتخت گفت: بهبود در این فصل به پایتخت بر می‌گردد و نقش جالبی ایفا خواهد کرد. در صورتی که بازیگر دیگری به سریال اضافه شود، نامش را اعلام خواهیم کرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها