فیفا شکایت ذوب آهن را صراحتا رد کرده است

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه رای فیفا درباره پرونده رضا شکاری به این باشگاه ابلاغ شده است، پیگیری و اعتراض به این رای را منوط به تصمیم هیات مدیره باشگاه دانست.

فیفا شکایت ذوب آهن را صراحتا رد کرده است

احمد جمشیدی ، درباره رای کمیته حل اختلاف فیفا مبنی بر تبرئه رضا شکاری بازیکن پیشین ذوب آهن و تیم روبین کازان روسیه گفت: عصر روز گذشته بود که این رای به دست ما رسید. فیفا فعلا شکایت ما را رد کرده است. ظرف ۱۰ روز وقت داریم که درخواست گراندز و گرفتن جزئیات بیشتری از این رای کنیم. امروز یا فردا جلسه ای را با وکیل باشگاه می گذاریم تا صحبت هایی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه ذوب آهن به این رای اعتراض خواهد کرد یا خیر؟ تاکید کرد: فعلا که تصمیمی نگرفته ایم. منتظر جلسه با وکیل و سپس بررسی نتیجه آن در جلسه هیات مدیره هستیم تا بعد از آن تصمیم بگیریم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره اینکه سعید آذری مدیرعامل سابق این باشگاه پیگیر این موضوع و محکوم کردن باشگاه روبین کازان بود، یادآور شد: به هر حال الان اعتراض ما صراحتا توسط فیفا رد شده است. همانطور که گفتم باید این رای را با وکیل باشگاه و سپس اعضای هیات مدیره بررسی کنیم که اگر قرار بر پیگیری است، اقدامات را شروع کنیم. ۱۰ روز بیشتر فرصت نداریم و الان روز دوم است.

جمشیدی همچنین در خصوص شرایط تیم ذوب آهن بعد از برد مقابل شاهین بوشهر گفت: خوشبختانه با این برد تیم از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارد. امیدواریم برابر ماشین سازی هم پیروز شویم و این روند ادامه یابد. با یک برد می توانیم چند پله در جدول صعود کنیم. ماشین سازی تیم سر سختی است اما ذوب آهن هم تیم خوبی است و ان شاءالله دست پر از تبریز بر می گردیم.

 صبح روز گذشته بود که اعلام شد اتاق حل اختلاف فیفا، رضا شکاری بازیکن سابق ذوب آهن که در حال حاضر در تیم تراکتور حضور دارد را به خاطر شکایت ذوبی ها تبرئه کرده است.

شکاری سال ۹۵ اقدام به فسخ یکطرفه قراردادش با باشگاه ذوب آهن کرد و سپس راهی روستوف و روبین کازان روسیه شد. ذوب آهن هم با این ادعا که شکاری به صورت غیر قانونی قراردادش را فسخ کرده، از این بازیکن به فیفا شکایت کرد و طبق ادعای وکیل باشگاه، پرونده ای حدودا هزار صفحه ای علیه این بازیکن در فیفا تشکیل شد.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها