می‌ترسیدم 12 گل در این بازی بخوریم!

می‌ترسیدم 12 گل در این بازی بخوریم!

بن فاستر گفته زمانی که منچسترسیتی مقابل واتفورد در دقیقه 18 با نتیجه پنج بر صفر پیش افتاد، می‌ترسید که بدترین اتفاق ممکن روی دهد.

تیم پپ گواردیولا توانست رکورد سریع‌ترین زمان برای زدن پنج گل در تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کند و در نیمه دوم هم سه گل دیگر افزود و بازی را هشت بر صفر برد.

سیتی آزادانه گل می‌زد و فاستر نگران بود که قهرمان فصل پیش لیگ برتر دست‌کم تعداد گل‌هایش در نیمه اول را در نیمه دوم هم تکرار کند.

دروازه‌بان واتفورد گفت: «عصر بسیار ناامیدکننده‌ای بود. ما به ورزشگاه من‌سیتی آمدیم و می‌خواستیم خوب دفاع کنیم و تا جای ممکن در جریان بازی بمانیم اما اینطور نشد. هیچ‌کدام از ما امروز کارمان را انجام ندادیم. وقتی در ثانیه 50 گل می‌خورید، هر برنامه‌ای که پیش از بازی داشتید را باید دور بیندازید. آنها فوق‌العاده ظاهر شدند و بارها طوری بازی کردند که ما از بازی آنها حیرت کردیم. پس از 20 دقیقه بازی پنج بر صفر شد و من نگران آن بودم که بدترین اتفاق ممکن روی بدهد. به نظرم بازی راحت می‌توانست با 10، 11، 12 گل به پایان برسد اما خوشبختانه آنها پای‌شان را از روی پدال گاز برداشتند. البته نمی‌دانم که آیا آنها این کار را کردند یا ما توانستیم با آنها بهتر مقابله کنیم اما نیمه دوم هم خیلی ناامیدکننده بود و ما گل‌های بسیار آسانی دریافت کردیم. هر چقدر منچسترسیتی عالی بود، به همان میزان نیاز داریم که به خود نگاه کنیم و تلاش کنیم که بهتر از این بازی عمل کنیم.»

این بهترین نتیجه منچسترسیتی در تاریخ لیگ برتر بود. البته بهترین برد تاریخ این رقابت‌ها به بازی منچستریونایتد و ایپسویچ در سال 1995 برمی‌گردد که یونایتد 9 بر صفر پیروز شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها