ایکاردی: مخالفت مسی با حضور من در تیم ملی آرژانتین صحت ندارد

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن درباره تصمیمش برای پیوستن به این تیم فرانسوی و شایعاتی که درباره اختلافاتش با لیونل مسی وجود دارد، شفاف‌سازی کرد.

ایکاردی: مخالفت مسی با حضور من در تیم ملی آرژانتین صحت ندارد

مائورو ایکاردی شب گذاشته (یکشنبه) با تیم فوتبال پاری‌سن‌‌ژرمن، پنجمین برد فصل‌شان در لوشامپیونه را کسب کردند و در صدر جدول باقی ماندند. این مهاجم آرژانتینی در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات تابستانی از تیم اینتر جدا شد و به صورت قرضی با بند خرید قطعی به پاریسی‌ها پیوست.

ایکاردی که مشتریان دیگری مانند ناپولی، یوونتوس و اتلتیکومادرید هم داشت، درباره اینکه چرا پاری‌سن‌ژرمن را به عنوان تیم بعدی‌اش انتخاب کرد، اظهار داشت: من به پاری‌سن‌ژرمن آمدم تا بازی کنم. وقتی شما با بند خرید قطعی به تیمی ملحق می‌شوید، می‌دانید که به عنوان یک بازیکن باید تمام تلاش‌تان را انجام دهید و بهترین بازی‌ها را ارائه کنید تا مطمئن شوید که باشگاه قراردادتان را قطعی می‌کند. ببینیم که تابستان سال آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. من هفتمین فصل حضورم در اینتر را تجربه می‌کردم و رؤیایم این بود که با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم که فصل گذشته انجام شد اما ما هرگز چیزی نبردیم. به همین دلیل فکر کردم که وقتش شده به باشگاهی بروم که جام می‌برد، باشگاهی که بتواند برای بردن جام‌های مختلف بجنگد. برای من وقتش شده که شروع به کسب قهرمانی کنم. واقعیت هم این است که پاری‌سن‌ژرمن تیمی پر از بازیکنان قهرمان است و این همان چیزی است که من می‌خواستم.

آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال اینتر و پیش از او لوچانو اسپالتی سرمربی فصل گذشته نراتزوری، هر دو معتقد بودند ایکاردی با وجود اینکه گلزن قهاری است، رابطه خوبی با هم‌تیمی‌هایش ندارد. مهاجم آرژانتینی PSG در دفاع از خودش گفت: مردم مرا به عنوان یک قاتل در محوطه جریمه می‌شناسند. من همیشه در محوطه جریمه آماده گلزنی هستم. از اولین بازی‌ام زمانی که در سنین پایین برای تیم رساریو بازی می‌کردم، هدف و تمام دغدغه‌ام گلزنی بود.

ایکاردی یکی دو سال پیش همسرش واندا نارا را به عنوان مدیر برنامه‌های خود استخدام کرد، کسی که با اظهارات جنجالی‌اش درباره بازیکنان اینتر، مسبب آغاز یک جنگ داخلی بزرگ میان ایکاردی و دیگر بازیکنان تیم شد و به این ترتیب فرآیند جدایی این بازیکن آرژانیتنی از نراتزوری آغاز شد. نارا با دو سه فرزندی که از همسر سابقش ماکسی لوپس داشت، با ایکاردی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج سه فرزند بوده است. مهاجم جدید پاری‌سن‌ژرمن در این باره گفت: من الان هفت سال است که با وندا زندگی می‌کنم. او شخصیتی معروف دارد و من هم کاملاً از پیامدهای آن مطلعم و این موضوع طرز تفکر من و شیوه بازی‌ام را عوض نمی‌کند وگرنه تا الان برای اینتر 150 گل نزده بودم. درک می‌کنم که ازدواج با همسر هم‌‌تیمی سابق یک تابو است اما ما عاشق یکدیگر شدیم و شما هم نمی‌توانید انتخاب کنید که عاشق چه کسی شوید. فکر می‌کنم که انتخاب وندا به عنوان مدیر برنامه‌ام بهترین تصمیم برای زندگی شخصی و حرفه‌ای من بود. وقتی که پیشنهادش مطرح شد برای قبول آن حتی دوباره فکر نکردم. من کسی هستم که به زن‌ها و مردها به یک چشم نگاه می‌کنم. سه پسر دارم و دو دختر اما با همه آنها یکسان رفتار می‌کنم و هدایایی مشابه می‌گیرم.

از مدت‌ها پیش شایعاتی وجود داشته مبنی بر اینکه لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین مخالف حضور ایکاردی در این تیم است که یکی از دلایل اصلی آن دوستی مسی با ماکسی لوپس است. ایکاردی در این باره هم تأکید کرد: من با مسی بازی کرده‌ام. او را از قدیم می‌شناسم، از زمانی که در آکادمی بارسلونا بودم. من مسی‌ را می‌شناسم و فکر نمی‌کنم این که او مخالف حضور من در تیم ملی آرژانتین است، صحت داشته باشد. هرچند نمی‌توانم جلوی مردم را بگیرم که چنین حرف‌هایی نزنند. من مسی را واقعاً تحسین می‌کنم و شک دارم این موضوع صحت داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها