شیاطین به دنبال شکار افعی

شیاطین به دنبال شکار افعی

قدر مسلم در سالیان اخیر با افت 2 تیم میلانی، از کیفیت دلامادونینا هم کاسته شده، اما خب از اعتبار آن به هیچ‌عنوان چیزی کم نشده است. هنوز هم دربی شهر میلان یکی از مهم‌ترین و البته حساس‌ترین دربی‌های فوتبال در سرتاسر دنیاست و نشانه آن هم آمار پیش‌بینی است که از همین جدال امشب میلان و اینتر در رسانه‌ها منتشر می‌شود. دربی امشب در حداقل‌200‌کشور و از600 شبکه معتبر پخش مستقیم خواهد داشت. پس باید منتظر یک دیدار جذاب بود.

میلان

مارکو جامپائولو و شاگردانش فصل را بد شروع نکردند. البته شکست در خانه اودینزه در همان بازی ابتدایی، ابهامات را در‌خصوص نسخه جدید روسونری زیاد کرد. بخصوص که آن‌ها در پیش‌فصل هم نتایج ضعیفی کسب کردند. در‌واقع آزمون و خطاهای بسیار جامپائولو در جمع‌بندی برای رسیدن به یک سیستم واحد، روی روند تیم هم تاثیر گذاشته و خودش هم به این موضوع اعتراف کرد. پس از سپری کردن یک پیش‌فصل با سیستم جدید و البته 2 هفته از آغاز فصل، میلان در هفته سوم دوباره به همان سیستم 3 مهاجم فصول گذشته برگشت و این انتقادات زیادی را از سرمربی به همراه داشت. حالا هم گویا جامپائولو برای دربی دوباره قصد دارد به سیستم محبوب خودش یعنی 2-1-3-4 برگردد، البته اگر در ساعات پایانی دوباره تصمیمش تغییر نکند! یکی دیگر از مسائلی که سرمربی ایتالیایی با آن دست به گریبان است، عدم اعتقاد به خریدهای تابستانی است. هرچند که میلان برخلاف فصول گذشته دیگر در نقل‌و انتقالات دیوانه‌وار هزینه نکرد و اصولا فرپلی مالی چنین اجازه‌ای را به آنان نداد اما آن‌ها بازهم خریدهایی داشتند که در عین گمنامی، هزینه پایینی هم نداشتند. با این‌حال جامپا فعلا روی خوشی به بازیکنان جدید تیم نشان نداده و این موضوع اعتراض مخفی پائولو مالدینی و بوبان را هم به همراه داشته است. حالا باید دید با یک نتیجه خوب در دربی، میلان می‌تواند فصل جدید را محکم آغاز کند یا خیر.

اینتر

3 برد پیاپی در 3 هفته نخست، نرآتزوری را به صدرنشین بلامنازع سری A تبدیل کرده است. البته که این روزهای خوب در لیگ قهرمانان ادامه پیدا نکرد و تساوی خانگی برابر اسلاویا در هفته گذشته باعث شد تا آنتونیو کونته برای اولین بار در این فصل طعم انتقاد را بچشد. به‌هر حال با توجه به هزینه‌ای که اینتر کرده و البته ترکیب قدرتمندی که در اختیار دارد، انتظار می‌رود که آن‌ها رقیب جدی یوونتوس و ناپولی در راه کسب اسکودتو بوده و البته که در اروپا هم حرفی برای گفتن داشته باشند اما گویا کونته هنوز هم یک مربی موفق در رقابت‌های بین‌المللی محسوب نمی‌شود. تمرکز اصلی آن‌ها روی لیگ است و کونته که در زمان هدایت یوونتوس، میلان را به عنوان بزرگ‌ترین رقیب خود در راه کسب اسکودتو می‌دید، اکنون باید اولین دلامادونینای خود را تجربه کند و قطعا از این موضوع هیجان‌زده است. البته جو امشب ورزشگاه ‌به سود میلان خواهد بود اما قطعا روی کاغذ این تیم اینتر است که شانس بیشتری دارد اما شاید این موضوع مثل بازی با اسلاویا، گریبان تیم را بگیرد. بخصوص که شنیده می‌شد پس از آن تساوی، لوکاکو و بروزوویچ در رختکن با یکدیگر درگیر شده‌اند و یعنی عملکرد تیم تحت‌تاثیر برخی اختلافات درون مجموعه‌ای قرار گرفته است. کونته یکی از مقتدرترین مربیان حال حاضر دنیاست و قطعا می‌داند که چگونه این موضوع را مدیریت کند و قطعا باید نمونه آن را هم در دربی امشب دید.

در حاشیه

مایتا کالدارای مصدوم و داویده کالابریایی محروم، تنها غایبان بازی امشب هستند که هر 2 هم از تیم میلان به این بازی نمی‌رسند.

میلان از‌10 بازی اخیر خود در سری A، در 7 بازی موفق به کلین‌شیت شده و همه 4 بازی خانگی اخیر خود را هم با برد پشت سر گذاشته است.

اینتر در 7 بازی اخیر خود در دربی میلان، متحمل شکست در‌90 دقیقه نشده است.

در 223 بازی رسمی 2 تیم، سهم اینتر 80 برد و میلان 76 برد بوده است.

ترکیب احتمالی

میلان

جیجو دوناروما، آندره‌آ کونتی، متئو موساکیو، آلسیو رومانیولی، ریکاردو رودریگز، لوکاس بیلیا، فرانک کسیه،‌ هاکان چالهانوغلو، لوکاس پاکتا، سوسو و کریستوف پیونتک

اینتر

سمیر هندانوویچ، دیه‌گو گودین، استفان دی‌ فرای، میلان اشکرینیار، دنیل دی‌آمبروزیو، کوادو آساموا، مارسلو بروزوویچ، استفانو سنسی، متئو وسینو، لائوتارو مارتینز و روملو لوکاکو

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها