امید ابراهیمی برای رفتن به بلژیک از چه کسی مشورت گرفت؟

امید ابراهیمی برای رفتن به بلژیک از چه کسی مشورت گرفت؟

هافبک ایرانی تیم یوپن بلژیک تاکید کرد مشکلی برای همراهی تیم خود ندارد و می‌تواند از این هفته تیمش را همراهی کند.

به نقل از استاندارد، امید ابراهیمی هافبک ایرانی که در جام جهانی روسیه نیز برای تیم ملی ایران به میدان رفت بعد از حضور در تیم الاهلی قطر تصمیم گرفت تا برای اولین بار فوتبال باشگاهی در اروپا را تجربه کند و به عضویت تیم یوپن بلژیک درآمد تا در این تیم هم بازی سعید عزت‌اللهی شود.

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی درباره حضور در این تیم گفت: می‌دانم یکشنبه بازی حساسی در داربی برابر استانداردلیژ داریم. کاملا آماده بازی کردن هستم و شرایط بازی دارم. چه بازی کنم و چه نکنم به سرمربی بستگی دارد. از این بخش از زندگی ورزشی خودم هیجان زده هستم که در تیم خوبی در بلژیک بازی خواهم کرد. بازیکنان خوبی در تیم داریم و مربی خوبی نیز در کنار ماست. امیدوارم به تیم کمک کنم تا بتواند بهترین نتیجه ممکن را در این فصل به دست بیاورد. من می‌توانم هم در پست شماره ۶ بازی کنم و هافبک میانی باشم و می‌توانم در پست هافبک هجومی نیز باشم و هر تصمیمی که مربی بگیرد را قبول می‌کنم.

این بازیکن ایرانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: با مرتضی پورعلی گنجی بازیکن سابق یوپن و مارک ویلموتس درباره حضور در یوپن صحبت کردم. هر دو به من گفتند که یوپن فضای خوبی برای پیشرفت من خواهد بود و حضور در این تیم تصمیم خیلی خوبی برای من بوده است. من فصل قبل در لیگ بلژیک بازی کردم و در این فصل در لیگی بازی می‌کنم که بازیکنان زیادی در آن حضور دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها