مجازات سنگین هافبک اینتراخت فرانکفورت و باشگاه بلژیکی از سوی یوفا

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) هافبک تیم اینتراخت فرانکفورت و باشگاه آنتورپن بلژیک را با مجازات‌های سنگینی مواجه کرد.

مجازات سنگین هافبک اینتراخت فرانکفورت و باشگاه بلژیکی از سوی یوفا

به نقل از سایت رسمی یوفا، باشگاه آنتورپن بلژیک باید بخشی از سکوهای ورزشگاه خانگی خود را در بازی رسمی آینده تحت کنترل یوفا مسدود نماید و هواداران حق ورود نخواهند داشت.

جریمه تیم آنتورپن بلژیک  به خاطر اتفاق‌های بازی روز 29 ماه آگوست در مرحله پلی‌آف لیگ اروپا برابر تیم آلکمار هلند صورت گرفت. آنتورپن در این بازی خانگی 4 بر یک شکست خورد و هوادارانش علاوه بر نمایش یک بنرممنوعه از مواد آتش‌زا استفاده کردند. تیم آنتورپن در بازی آینده باشگاهی اروپایی خود باید علاوه بر نصب بنری با لوگوی یوفا  مانع از ورود هواداران به 5 هزار صندلی ورزشگاه خانگی خود شود. این تیم بلژ‌یکی همچنین باید 46 هزار و  250 یورو به عنوان جریمه به یوفا پرداخت کند.

کمیت انضباطی یوفا در حکم دیگری نیز آنته ربیچ، مهاجم اینتراخت فرانکفورت را 5 جلسه از همراهی این تیم در رقابت‌های رسمی این نهاد محروم کرد. این حکم به دنبال دریافت کارت قرمز مستقیم در دقیقه 44  بازی مرحله پلی‌آف لیگ اروپا برابر تیم استراسبورگ فرانسه صادر شد. همچنین برونو هوبنر، مدیر ورزشی اینتراخت فرانکفورت 2 جلسه از همراهی این تیم در رقابت‌های رسمی باشگاهی اروپا محروم شد. یوفا در نهایت این تیم  آلمانی را به خاطر رفتارهای نامناسب هوادارانش به پرداخت 44 هزار یورو جریمه نقدی محکوم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها