نخستین خرید تیم بکام!

نخستین خرید تیم بکام!

به نظر می‌رسد داوید سیلوا فوتبال خود را در MLS ادامه خواهد داد.

به نقل از ایندیپندنت، گزارش های رسیده حاکی از آن است که داوید سیلوا نخستین خرید بزرگ تیم اینترمیامی، تیم تازه تاسیس MLS تحت مالکیت دیوید بکام خواهد بود.

سیلوا که بعد از جدایی ونسان کمپانی از منچسترسیتی، کاپیتان سیتیزن ها شده اعلام کرده در پایان فصل 20-2019 از این تیم لیگ برتری جدا خواهد شد. او تاکید کرده که قصد ندارد بعد از منچسترسیتی به تیم دیگری در لیگ برتر ملحق شود و از ایده حضور در تیم تازه وارد MLS آن هم به عنوان اولین خرید بزرگ آن استقبال کرده است.

بکام که یکی از اعضای گروه مالکیت اینترمیامی است و مدیریت امور فوتبالی را هم به عهده دارد، قصد دارد با جذب یک بازیکن مطرح اسپانیایی زبان، این تیم تازه وارد را به تیم محبوب میامی (که عمدتا لاتین هستند) تبدیل کند. بکام 12 سال قبل در انتقالی که MLS زا به بسیاری از جهانیان شناساند از رئال مادرید به لس آنجلس گلکسی پیوست و به خوبی می‌داند جذب یک ستاره نامدار برای مطرح شدن نام یک تیم چه ارزشی دارد.

سیلوای 33 ساله شاید بهترین گزینه باشد. او که در سال 2010 با انتقالی 26 میلیون پوندی از والنسیا به منچسترسیتی پیوسته به همراه این تیم 4 قهرمانی در لیگ برتر، 4 قهرمانی در جام اتحادیه، 2 قهرمانی در جام حذفی و 2 قهرمانی در جام خیریه را تجربه کرده و دو بار هم در تیم منتخب فصل لیگ برتر قرار گرفته است. او همچنین به همراه تیم ملی اسپانیا دو قهرمانی یورو و یک قهرمانی جام جهانی را در کارنامه دارد.

کار اینترمیامی در MLS در مارچ 2020 آغاز می‌شود و سیلوا در صورت پیوستن به این تیم در پایان فصل لیگ برتر، سه ماهه ابتدایی لیگ آمریکا را از دست خواهد داد. مسئولان میامی در حال تدارک برای ساختن تیمشان با بازیکنان اهل آمریکای جنوبی هستند. این تیم هم اکنون 3 بازیکن جذب کرده که دو تن از آن ها آرژانتینی هستند و بازیکن دیگر هم اهل کشور ونزوئلا است.

خبر رسیده که گروه مالکیتی اینترمیامی این ماه در بارسلونا حضور داشته اند تا شایعات پیرامون تمایل آن ها به جذب بازیکنانی نظیر لیونل مسی و لوئیس سوارز به اوج برسد. هرچند در شرایط کنونی جذب بازیکنی نظیر سیلوا هدف واقع بینانه تری به نظر می‌رسد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها