بهترین گلزنان ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا

بهترین گلزنان ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا

علی دایی و سردار آزمون، بهترین گلزنان ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شوند.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه که در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰ موفق شد تک گل تیمش را در دیدار برابر با لیون فرانسه به ثمر برساند، امیدوار است تا در بازی‌های آینده نیز بتواند عملکرد مثمرثمری داشته باشد و بازهم گلزنی کند.

او درحالی ۲ شب قبل موفق شد سومین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر برساند که پیش از این نیز در این رقابت‌ها موفق به گلزنی مقابل تیم‌های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید شده بود و درحال حاضر همراه با علی دایی، بهترین گلزن ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود.

البته او درحال حاضر در ۵ بازی دیگر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند بازی کند و شانس خوبی دارد تا با سبقت از علی دایی، آقای گل ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان لقب بگیرد.

تا کنون ۴ ملی‌پوش ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گل زنی (سردار آزمون - علی دایی - مهدی مهدوی کیا - علی کریمی) شده‌اند و به غیر از این ۴ بازیکن، مهرداد میناوند، وحید هاشمیان، اشکان دژاگه، کاوه رضایی و سعید عزت‌اللهی هم سابقه بازی در این جام را دارند که میناوند با ۱۴ بازی بعد از علی دایی باتجربه‌ترین ملی‌پوش ایران شناخته می‌شود.

پس از دایی و آزمون با ۳ گل، مهدوی کیا در لیگ قهرمانان اروپا در ۱۱ بازی دو گل زده و علی کریمی با یک گل در رده‌های بعدی قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها