جشنواره سینما تورز در کیش + تصاویر

اختتامیه جشنواره فیلم «سینما تورز» که در حوزه گردشگری و بازنمایی زیبایی‌های طبیعی و شهری ایران برگزار شده است شامگاه چهارشنبه ۹ مردادماه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و تعدادی از هنرمندان حوزه سینما در جزیره کیش برگزار شد.

سرویس فرهنگی مستقل‌آنلاین: 

جشنواره یک روزه سینماتورز  در جزیره کیش و با حضور جمعی از هنرمندان و سینماگران و مسئولان برگزار شد.  این جشنواره با مدیریت رضا رشیدپور، برای تقدیر از فیلم‌هایی که در آنها زیبایی طبیعی و محیط زیستی ایران نشان داده شده، برگزار شده است.

در این جشنواره جواد آذری‌جهرمی (وزیر ارتباطات)، حسین انتظامی (رئیس سازمان سینمایی) و ابراهیم داروغه‌زاده (دبیر جشنواره فیلم فجر) حضور پیدا کردند.
 سینماتورز، شب چهارشنبه ۹ مرداد، با اهدای جوایز به آثار برتر و تجلیل از علی نصیریان، رضا کیانیان و محمود کلاری پایان یافت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    چپ و راست هز تو این مملکت از هنرپیشه ها و سلبریتی ها قدردانی میشه و براشون جشن میگیرند. چه خبره؟یکی نیست بگه این همه جشنواره و جشن سینما و هنرمند و ....برای چی برگزار میشهگ‌اینا چه گلی به سر کشور زدن.‌کدومشون تومواقع حساس پشت سر مسئولین و مردم حرکت میکنند.‌جز این که ازهرتریبونی به نظام و مسئولین میتازند.‌

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها