جشنواره فیلم نیویورک با «مرد ایرلندی» ساخته «مارتین اسکورسیزی» افتتاح می‌شود

فیلم «مرد ایرلندی» مارتین اسکورسیزی که دوباره دو ستاره هالیوود آل پاچینو و رابرت دنیرو را همبازی کرده، به عنوان فیلم افتتاحیه‌ جشنواره‌ نیویورک به نمایش در می‌آید.

جشنواره فیلم نیویورک  با «مرد ایرلندی» ساخته «مارتین اسکورسیزی» افتتاح می‌شود

سرویس فرهنگی مستقل‌آنلاین: فیلم جدید «مارتین اسکورسیزی» که توسط کمپانی نتفلیکستهیه شده در جشنواره فیلم نیویورک به نمایش در می‌آید.

این فیلم که توسط  «استیو زایلیان» به عنوان فیلمنامه نویس از کتابی با نام I Heard You Paint Houses نوشته «چارلز براندت» اقتباس شده است داستان تبهکاری ایرلندی با نام «فراک شیران» است که توسط دوست و همکار خود با بازی «آل پاچینو» به قتل رسید و جنازه‌اش هیچ وقت پیدا نشد. در این فیلم نیز «جو پشی» که قبلا نیز در  فیلم‌های اسکورسیزی مانند کازینو بازی کرده است حضور دارد.

فیلم توسط خود اسکورسیزی و دنیرو به همراه چند نفر دیگر تهیه شده است. 

اولین بار قرار بر ساخت فیلم به سال 2008 با همکاری  کمپانی پارامونت برمی‌گردد ولی در نهایت بعد از لغو قرار داد این فیلم توسط نتفلیکس در ده سال بعد ساخته شد.

 اسکورسیزی خود گفته است که این برایش یک افتخار است که فیلم مرد ایرلندی من برای افتتاحیه جشنواره فیلم نیویورک انتخاب شده است. این جشنواره هر سال انتخاب‌های بزرگ و مهمی را برای مخاطبان خودش پخش می‌کند. این جشنواره آگاهی را به سینما از سرتاسر جهان به ارمغان می‌آورد. من خیلی خوشحال هستم که در کنار عوامل فوق العاده فیلمم این فیلم را برای اولین بار در نیویورک افتتاح می‌کنم.

فیلم با استفاده از فناوری CGI توانسته که رابرت دنیروی 75 ساله را برای ایفای نقشی  کم‌سنوسال‌‌تر سال‌ها جوان کند. برای دنیرو کاری که با جلوه‌های ویژه روی چهره‌اش انجام شده است فوق العاده جالب بوده و گفته که تیم جلوه‌‌های ویژه کار سنگین و مهمی را انجام داده‌اند.

هالیوود ریپوتر تصاویر اولیه فیلم را منتشر کرده است  اما تیزری که از این فیلم در اسکار منتشر شد تنها دیالوگ‌های بازیگران را از پس سیاه پرده‌ای نشان می‌دهد.

جشنواره فیلم نیویورک از 27 سپتامبر تا 13 اکتبر برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها