پیوند خونی نوشته آثول فوگارد به کارگردانی اشکان صادقی به روی صحنه رفت

پیوند خونی اثری جذاب از آثول فوگارد نویسنده اهل آفریقای جنوبی است که مصائب دوران آپارتاید در آفریقای جنوبی و تاثیر این دوران بر زندگی شخصی سیاهان آفریقایی را نشان می‌دهد.

پیوند خونی نوشته آثول فوگارد به کارگردانی اشکان صادقی به روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار مستقل آنلاین، پیوند خونی اثری جذاب از آثول فوگارد نویسنده اهل آفریقای جنوبی است که مصائب دوران آپارتاید در آفریقای جنوبی و تاثیر این دوران بر زندگی شخصی سیاهان آفریقایی را نشان می‌دهد. 

نمایش پیوند خونی ماجرای دو برادر، یکی سیاه و دیگری سفید پوست، از طبقه کارگر آفریقای جنوبی است که ماجرایی عاشقانه مسیر زندگی آنها را تغییر می‌دهد.

این نمایش که با کارگردانی و بازی اشکان صادقی هر شب در خانه هنر آبان به روی صحنه اجرا می‌رود، در گذشته توسط حسین پاکدل و بازی اشکان صادقی به روی صحنه رفته بود. صادقی از بازیگران مطرح دهه هشتاد تئاتر که تبحر خاصی در گویندگی و دوبله نیز دارد در این اثر از علیرضا مویدی به عنوان بازیگر نقش زک بهره برده است. 

از ویژگی‌های این اثر می‌توان به اجرای زنده موسیقی و همینطور طراحی صحنه متفاوت کورش آصف وزیری که کلبه کلبه محل سکونت زک و موریس و رویاهایشان را در قالب قاب‌هایی به تصویر کشیده است، اشاره کرد. 

نمایش پیوند خونی از ۱۹ دی ماه ساعت ۱۹در مجموعه خانه هنر آبان به روی صحنه می‌رود.

عوامل اجرایی کار شامل:

گروه موسیقی: سعید خرمیان و پردیس پیراهش، دستیار کارگردان: محمد جواد ملک زاده، مدیر اجرایی: رضا گنجی، طراح صحنه: کورش آصف وزیری، طراح گریم: ترنج وزرایی، طراح لباس: اکرم بایه، منشی صحنه: سارا سعادت نیا، مدیرصحنه: حامد لطفی، دستیاران لباس: دریا اسدی، فاطمه بابایی و نیلوفر منفرد، مشاور پروژه: محمدرضا بهشتیان، عکاس: مونا فاضلی، طراح پوستر غزل امین نیا،روابط عمومی: علیرضا یونسی.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها