مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶:

تکذیب صدور مجوز تخریب خانه "شاملو" در خیابان ویلا / خانه به شکل موجود حفظ می‌شود

پناهی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ در خصوص اخبار منتشر شده درباره تخریب خانه شاملو گفت: تا به امروز مجوزی برای تخریب و نوسازی این ملک صادر نشده است.

تکذیب صدور مجوز تخریب خانه "شاملو" در خیابان ویلا / خانه به شکل موجود حفظ می‌شود

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تاکید کرد: هیچ‌گونه مجوزی برای تخریب خانه شاملو صادر نشده و شهرداری این منطقه درصدد حفظ این خانه به همین شکل موجود است.

پناهی در گفت‌وگویی در خصوص اخبار منتشر شده درباره تخریب خانه شاملو گفت: تا به امروز مجوزی برای تخریب و نوسازی این ملک صادر نشده است.

وی با اشاره به این‌که مالک فعلی این بنا سازمان آب است، اظهار کرد: با توجه به این‌که این ملک در پهنه میراثی قرار نگرفته اما به جهت این‌که واجد ارزش تاریخی است و در چارچوب احیای گذر صنایع دستی قرار گرفته، شهرداری منطقه شش نیز درصدد حفظ این ملک است.

وی ادامه داد: پیرو مطالعات شرکت توسعه فضای فرهنگی این ملک جزو ملک‌هایی است که باید به همین شرایط و وضعیت حفظ شود، لذا شهرداری منطقه شش در جهت حفظ آن به شهرداری تهران پیشنهاد داده است تا راهکارهای مناسب توسط شهرداری و یا شورا برای حفظ این ملک ارائه شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تاکید کرد: قطعا می‌توان با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و یا تامین منابع توسط شهرداری تهران نسبت به تملک این بنا اقدام شود.

پیش‌تر همسایگان خانه شاملو در گفت‌وگویی اعلام کرده بودند که شهرداری منطقه شش نسبت به صدور مجوز برای تخریب این بنا اقدام کرده است که در این راستا میراث فرهنگی مکاتبه‌ای با شهرداری منطقه ۶ داشته است که مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ ، صدور هرگونه مجوز تخریب برای این بنا و همچنین ارسال نامه از سوی میراث فرهنگی را تکذیب کرد.

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها