اعتراض هنرمند خیابانی به تعرض جنسی در هالیوود / دستکاری بیلبوردهای فیلم جدید تارانتینو

تعدادی از بیلبوردها و پوسترهای فیلم سنیمایی «روز و روزگاری در هالیوود» در اعتراض به متهمان تعرض جنسی تغییر کرد.

به گزارش مستقل آنلاین و به نقل از ورایتی، یکی از بیلبورد‌های تبلیغاتی «روز و روزگاری در هالیوود» فیلم جدید تارانتینو، توسط شخصی دچار دستکاری شد و چهره‌های بازیگران این فیلم (برد پیت و لئوناردو دی کاپریو) را با چهره‌های رومن پولانسکی و جفری اپشتاین عوض شد.

خراب کردن بیلبورد فیلم جدید تارانتینو/ اعتراض به مجرمان جنسی

همچنین بخش هالیوود در نام فیلم نیز به پدو وود (گرفته شده از یک بیماری روانی به نام پدوفیلیا) تغییر پیدا کرده است. این بیلبورد در منطقه پیکو و سینگا قرار دارد و پس از اکران فیلم در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد) مورد تغییر و تحول قرار گرفت.

یک هنرمند خیابانی به نام «سابو» اعلام کرده که این خرابکاری در پوستر و بیلبورد‌ها کار اوست. همچنین روی یکی از نیمکت‌های شهر این چهره‌ها با اپشتاین و وودی آلن تعویض شده بود.

خراب کردن بیلبورد فیلم جدید تارانتینو/ اعتراض به مجرمان جنسی

آلن، اپشتاین و پولانسکی همگی کسانی هستند که به تعرض جنسی متهم شده اند. وودی آلن به تعرض به دختر خوانده اش در سن هفت سالگی متهم شده بود و اپشتاین نیز هم اکنون به همین اتهام در زندان به سر می‌برد. اتهام پولانسکی نیز به سال ۱۹۷۷ مربوط می‌شود.

خراب کردن بیلبورد فیلم جدید تارانتینو/ اعتراض به مجرمان جنسی

این اولین باری نیست که این نقاش خیابانی تبلیغات فیلم ها را خراب می‌کند و پیش از این هم تبلیغات فیلم «پست» در سال ۲۰۱۷ را خراب کرده بود. سال گذشته نیز سه بیلبورد از فیلم «سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری» را تغییر داد و پشت آن نوشت: و اسکار بزرگترین پدوفیلیا تقدیم می‌شود به ... او همچنین ادامه داده است: همه ما می دانیم که اتفاقاتی می‌افتد، اما هنوز هیچ دستگیری وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها