مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف

فراخوان انتخاب”سردبیران میهمان”جهت فصلنامه علمی- پژوهشی مطالعات علوم انسانی

فتر فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات میان‌رشته‌ای در علوم انسانی پشتیبانی لازم را جهت تسریع در فرایند داوری به عمل خواهد آورد. با این‌حال مسئولیت نهایی متوجه سردبیر میهمان است.

فراخوان انتخاب”سردبیران میهمان”جهت فصلنامه علمی- پژوهشی مطالعات علوم انسانی

به گزارش دانانیوز به نقل ازمؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات میان‌رشته‌ای در علوم انسانی وابسته به مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف دارای رتبه Q1 نمایه‌شده در پایگاه استنادی جهان اسلام ( ISC) و پایگاه‌های دیگر مانند SID, Magiran, Noormags, civilica, DOAJ, ResearchGate, GoogleScholar, ResearchGate باهدف بسط و توسعه دانش میان‌رشته‌ای و تلاش در جهت پاسخگویی به نیازهای مبرم کشور، درخصوص ‌موضوعات و (مضامین) زیر سردبیر میهمان می‌پذیرد:

معیارهای انتخاب:
▪ سردبیران میهمان می‌بایست متخصص موضوع بوده و پیشینه پژوهشی کافی در موضوعات مورد اشاره داشته باشند؛

▪ مقاله‌های هر مجموعه باید از نظر موضوع/مسئله و از جهت رویکرد و روش و نگرش میان‌رشته‌ای باشند؛

▪ مقاله‌ها نباید قبلاً منتشر شده باشند؛

▪ هر شماره از فصلنامه با حداقل ۷ مقاله علمی‌ـ ‌پژوهشی بسته می‌شود. شایسته است حداقل یک مقاله به زبان انگلیسی باشد؛ هرچند در این خصوص الزامی وجود ندارد؛

▪ فراخوان به‌صورت عمومی اطلاع‌رسانی خواهد شد و مقالات دریافتی برای هر موضوع در اختیار سردبیر ویژه آن موضوع قرار داده خوهد شد تا در صورت تأیید وی وارد چرخه داوری شده و در نهایت توسط هیئت تحریریه تعیین تکلیف ‌شوند؛

▪ سردبیر میهمان می‌تواند بنا به ضرورت، درخواست سفارش نگارش مقاله توسط پژوهشگران و صاحب نظران شاخص را تا سقف سه مقاله به دفتر فصلنامه ارائه دهد. دفتر فصلنامه نیز متعهد به پرداخت حق‌التألیف است؛

▪ دفتر فصلنامه پشتیبانی لازم را جهت تسریع در فرایند داوری به عمل خواهد آورد. با این‌حال مسئولیت نهایی متوجه سردبیر میهمان است.
شیوه اعلام داوطلبی: داوطلبان لازم است طرح‌نامه‌ای به شرح زیر تهیه و ارسال کنند:۱٫ شرح مختصری از سوابق مطالعاتی و سایر سوابق مرتبط داوطلب (حداکثر در ۵۰۰ کلمه)؛۲٫ عناوین مقالات یا زیرمحورهای موضوع منتخب (حداقل ۷ و حداکثر ۱۵ مورد)؛ ۳٫ معرفی نگارندگان احتمالی و پیشنهادی مقالات در موضوع منتخب؛۴٫ شرایط ویژه همکاری که لازم است مدیریت مجله در نظر بگیرد (اختیاری).
مهلت ارسال طرح‌نامه : ۱ بهمن ۱۳۹۹
سردبیر میهمان از زمان تصویب طرح‌نامه حداکثر ۴ ماه برای تدوین و نهایی‌سازی محتوای مورد نیاز پرونده منتخب زمان در اختیار خواهد داشت‌.
اطلاعات تماس برای ارسال طرح‌نامه و کسب اطلاعات بیشتر
تلفن تهران: ۲۲۵۷۰۷۱۹ سرکارخانم مهناز شاه علیزاده
پست الکترونیکی: info@isih.ir
وب‌گاه: http://www.isih.ir

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها