«رضا رشیدپور» در جشنواره «سینماتورز»، شب گرم برای سینمای ایران رقم می‌زند

اولین دوره جشنواره فیلم «سینماتورز» با همراهی «شید فیلم» در راستای رونق صنعت گردشگری شب گرمی را برای سینما ایران رقم خواهد شد.

  «رضا رشیدپور» در جشنواره «سینماتورز»، شب گرم برای سینمای ایران رقم می‌زند

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: اولین دوره جشنواره فیلم سینماتورز از تاریخ هشتم تا دهم مرداد با همراهی شید فیلم برگزار می‌شود. این اتفاق سینمایی با هدف ترویج صنعت گردشگری و نمایش چهره طبیعی شهر و تلفیق آن با شهرسازی مدرن برنامه‌ریزی شده است.

نخستین دوره این جشنواره که با یک جشن سینمایی همراه است، به عنوان شب گرم سینمای ایران نامیده شده که به هیچ نهاد یا ارگان دولتی وابسته نیست، و صرفا با بودجه شخصی برگزار می‌شود.

رضا شیدپور ریاست شورای سیاست‌گذاری این جشنواره را برعهده دارد. او مجری، تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون است. تازترین کار او  بعنوان مجری در برنامه حالا خورشید بود که از شبکه سه به روی آنتن می‌رفت و به زودی مجددا پخش خواهد شد.

جشنواره سینما تورز در ضیافت شب گرم سینمایی ایران قصد دارد از چهره‌های ماندگار و برجسته سینمای ایران و تعدادی از فیلم‌های شاخص اکران شده در سال گذشته که رویکردی متفاوت از جلوه‌های زیبایی‌شناسی ایران‌زمین ارائه داده‌اند، تجلیل کند. نام برگزیدگان و آثار مورد تقدیر به زودی اعلام خواهد شد.

سینماتورز را دفتر جشنواره بین‌المللی شید در ایران برگزار می‌کند که پیش‌تر عهده‌دار اکران فیلم‌های شاخص سینمای ایران در سراسر جهان و اهدای جوایزی همچون «کلوزآپ» در آمریکا بوده است.

این مراسم نهم مرداد ماه، در سالن همایش‌های بین المللی خلیج فارس- کیش برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها