«صابر ابر» و «نوید محمدزاده» در «قورباغه» با هم همبازی می‌شوند

هومن سیدی در اولین سریال نمایش خانگی خود با نام «قورباغه»، در مقام کارگردان با نوید محمدزاده و صابر ابر همکاری می‌کند.

«صابر ابر» و «نوید محمدزاده» در «قورباغه» با هم همبازی می‌شوند

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: بعد از اینکه هومن سیدی در فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده  از بازی نوید محمدزاده استفاده کرد، این فیلم تقریبا تحسین بیشتر منتقدین را به خود جلب کرد. زوج هنری نویدمحمدزاده و هومن سیدی در سال‌های اخیر آثار پرمخاطبی را بوجود آورده‌اند. این بار اما این دو قصد دارند تا در یک سریال نمایش خانگی با یکدیگر همکاری کنند.

قورباغه سریال شبکه نمایش خانگی است که صابر ابر و نوید محمدزاده در آن بازی می‌کنند. این خبر با انتشار عکسی در اینستاگرام صابر ابر تایید شد و او از بازی در این فیلم خبر داد. این موضوع هواداران هر دو بازیگر را پیش از پیش منتظر تماشای این سریال قرار داد.

سیدی در این کار هچون گذشته تلاش دارد تا دنیای متفاوتی را برای مخاطب ترسیم کند. مجموعه قورباغه کاری با پروداکشن بسیار ویژه معرفی شده است. و می‌خواهد کاری جدید و عجیب را معرفی کند که تا کنون به آن پرداخته نشده است. این سریال به دلیل ماهیت‌اش لوکیشن‌هایی در خارج از ایران دارد که فیلمبرداری خواهد شد.

هومن سیدی پیش از این فیلم‌های «آفریقا»، «سیزده»، «اعترافات ذهن خطرناک من»، «خشم و هیاهو» و «مغزهای کوچک زنگ زده» را جلوی دوربین برده است.

علاوه بر نوید محمدزاده و صابر ابر، بازی سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، نوید پورفرج و هومن سیدی در این فیلم قطعی شده است. در خلاصه داستان آمده است که: دنیا براى من جاى کوچیکىِ. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بکشم.

نوید محمدزاده اینروزها فیلم سرخپوست را روی پرده سینما دارد که با استقبال مخاطبین روبرو شده است. این بازیگر همچنین سابقه بازی در فیلم‌های «عصبانی نیستم!»، «ابد و یک روز» و «لانتوری» را دارد.

سحر دولتشاهی نیز مدتی پیش فیلم «عرق سرد» را روی پرده داشت. او سابقه بازی در «طلا و مس»، «چهارشنبه سوری»، «میم مثل مادر»، «عصریخبندان» و «رضا» را دارد.

صابر ابر نیز در فیلم‌ «آشغال‌های دوست‌داشتنی»، «من دیه‌گو ماردونا نیستم»، «قندون جهیزیه» و «هت‌تریک» بازی کرده است.

 فرشته حسینی و نوید پورفرج نیز در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده با هومن سیدی همکاری کرده‌اند.

همچنین پیش از این اخباری درباره دستمزد میلیاردی نوید محمدزاده برای حضور در این سریال و همینطور سرمایه گذاری صادق رنجکشان مطرح شده بود که هر دو این اخبار را تکذیب کردند.

بر اساس پُست صابر ابر، این سریال از بهار 99 پخش خواهد شد.

فیلم قورباغه پست صابر ابر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها