سانسور دست از سر اختتامیه جشنواره فیلم فجر هم برنداشت

اختتامیه جشنواره فیلم فجر در حالی دیشب از شبکه نمایش پخش شد که اکثر صحبت‌های برندگان سیمرغ در بخش‌های مختلف توسط رسانه ملی هنگام پخش زنده سانسور شد.

سانسور دست از سر اختتامیه جشنواره فیلم فجر هم برنداشت

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: دیشب سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر با حواشی بسیار به کار خود پایان داد. اختتامیه این مراسم به صورت زنده از شبکه نمایش پخش می‌شد. پخش این مراسم از رسانه ملی با سانسور همراه بود و سروصدای زیادی به پا کرد.

سانسور در اختتامیه جشنواره فیلم فجر

اختتامیه جشنواره فیلم فجر در حالی از شبکه نمایش پخش شد که سانسور صحبت‌های سیاسی برندگان بخش‌های مختلف سودای سیمرغ سروصدای زیادی به پا کرد. با وجود اینکه این مراسم به صورت زنده پخش می‌شد اما با این حال، بخشی از صحبت‌های انتقادآمیز به صورت مرتب قطع می‌شد و اصطلاحا سانسور می‌شد.

بیشتر کاربرهای شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و نوشتند: باور بفرمایید قطع کردن صداها به شیوه شما، فقط باعث می‌شود که این صداها بلندتر، جذاب‌تر و پر نفوذتر شنیده شود! باور بفرمایید!

کاربر دیگری نوشته بود: سیمرغ بالاترین سرعت‌العمل هم می‌رسه به سانسورچی پخش زنده اختتامیه فیلم فجر.

کاربر دیگری در سوالی پرسیده بود: مدیران تلویزیون این سوال رو یک‌بار برای همیشه پاسخ بدن؛ چرا و با چه منطقی، اصرار دارن مراسمی که ۵۰ درصد حرفایی که در اون گفته میشه و ۵۰درصد آدم‌هاش(زنان) مشمول سانسور میشن رو پخش زنده داشته باشند؟

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها