مهران احمدی در پایتخت 6 بهبود را زنده می‌ کند

مهران احمدی بازیگر نقش بهنود به پایتخت 6 باز می‌گردد. قسمت ششم این سریال در حال فیلمبرداری است و احتمالا در سال 99 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مهران احمدی در پایتخت 6 بهبود را زنده می‌ کند

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: تهیه‌کننده مجموعه پایتخت خبر از ادامه فیلمبرداری این سریال در شمال ایران داد. الهام غفوری افزود تغییراتی در حوزه بازیگران فصل ششم داریم که با توجه به محتوای داستان شکل گرفته است.

بازگشت مهران احمدی در پایتخت 6 با شخصیت بهبود

الهام غفوری افزود که در فصل‌های قبل شخصیت بهبود با بازی مهران احمدی در پایتخت 6 وجود داشت که آن برهه از زمان بنا به اقتضا فیلم‌نامه حذف د، اما در فصل جدید او به سریال باز می‌گردد. این تهیه کننده در ادامه افزود که تلاش داریم لحظات شادی ا در نوروز 99 برای مردم ایران رقم بزنیم. 

بازیگران پایتخت 6

محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی بازیگران اصلی پایتخت 6 است، که تا کنون فقط  احمد مهران‌فر، محسن تنابنده و هومن حاج‌عبدالهی جلوی دوربین رفته‌اند. 

تصویربرداری پایتخت 6  به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری، نهم آذر ماه امسال در منطقه شیرگاه مازندران آغاز شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها