دوشنبه 30 دی ماه پیش فروش بلیت های جشنواره فیلم فجر آغاز می شود

پیش فروش بلیت فیلم های سینمایی جشنواره سی و هشتم فیلم فجر برای مخاطبان مردمی از دوشنبه 30ام دی ماه آغاز می‌شود و تا 12 بهمن ادامه خواهد داشت.

دوشنبه 30 دی ماه پیش فروش بلیت های جشنواره فیلم فجر آغاز می شود

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: کمتر از یک ماه دیگر جشنواره سی و هشتم فیلم فجر آغاز می‌شود. معاون اجرایی این جشنواره در خصوص فروش بلیت‌های مردمی خبر داد.

آغاز پیش فروش بلیت‌ های جشنواره فیلم فجر

عزت‌الله علیزاده معاون اجرایی سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: پیش فروش بلیت‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای مخاطبان مردمی از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۳۰ دی‌ آغاز و تا ساعت ۱۸ چهارشنبه دوم بهمن‌ ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: سازمان‌ها و نهادها می‌توانند روزهای جمعه و شنبه (۴ و ۵ بهمن ) با مراجعه به سامانه فروش بلیت‌های مورد نظر را تهیه کنند.

معاون اجرایی جشنواره در خصوص جزئیات پیش فروش بلیت‌های جشنواره فجر اضافه کرد : هر شخص مجاز خواهد بود تا با کدملی خود، دو سری بلیت از طریق سامانه پیش‌خرید کند.»

علیزاده درباره تحویل بلیت‌های جشنواره فجر گفت گفت: بلیت‌های تمام افرادی که اقدام به پیش‌خرید کرده‌اند، بر مبنای آدرس و زمان‌های اعلام شده توسط متقاضیان در سامانه پیش‌فروش، در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه، ۵ تا ۷ بهمن‌ از طریق پیک تحویل داده خواهد شد.

سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ ۱۳۹۸ به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها