کیانوش عیاری پس از دو ماه وقفه سریال «87متر» را دوباره کلید زد

عیاری بعد از چند ماه توقف، فیلمبرداری سریال «87متر» را دوباره آغاز کرد.

کیانوش عیاری پس از دو ماه وقفه سریال «87متر» را دوباره کلید زد

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: جدیدترین مجموعه 40 قسمتی کیانوش عیاری به نام 87متر که به سفارش شبکه یک کلید خورده بود، بعد از دوماه وقفه در فیلمبرداری دوباره شروع به کار کرد.

عوامل این سریال مشغول فیلمبرداری بودند که دو ماه پیش، به دلیل مسائل مالی کار متوقف شد. حالا با حل این مشکلات فیلمبرداری مجدد آغاز شده است. عیاری در این مورد گفت: دو ماه وقفه باعث شد که ما زمان زیادی را از دست بدهیم. امیدوارم دوباره مشکلات مالی پیش نیاید و ما بتوانیم تا آخر امسال این سریال را پخش کنیم.

وی تصریح کرد: 70درصد سریال را فیلمبرداری کرده‌ایم و تا پایان آن نمی‌توانم از زمان پخش سریال حرفی بزنم. ما فعلا در لوکیشن منطقه 15 خرداد تهران مستقر هستیم تا پلان‌های باقی‌مانده از سکانس‌های قبلی را، از فردا 23تیرماه فیلمبرداری کنیم. تصویربرداری این لوکیشن تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

 مجید زین‌العابدین مدیر شبکه در خصوص وقفه پیش آمده در فیلمبرداری سریال «87 متر» گفت: «بودجه سریال‌ها در سیمافیلم برآورد می‌شود، در یک سال گذشته مشکلاتی داشتیم و کار عیاری مدتی متوقف شد البته حدود 70 درصد از آن تصویربرداری شده است و در چند روز آینده مشکل بودجه حل می‌شود. توقف و تعطیل شدن سریال برای دو طرف ضرر دارد و ما متأسف هستیم چنین خسارتی پیش می‌آید.»

این سریال یک درآم اجتماعی است که علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، نازنین فراهانی، هدی زین العابدین، دیبا زاهدی، الهه خادمی، ملیکا نصیری، نیما نوری‌زاده، سحر عبداللهی و محمد بحرانی در آن بازی می‌کنند.

سریال 87 متر از کشش فوق‌العاده‌ای برخوردار است که داستان دو خانواده را روایت می‌کند،آنها در خانه‌ای زندگی می‌کنند که توسط یک کلاهبردار به هر دو آنها فروخته شده است.

این اثر عیاری بیش از 30 لوکیشن در تهران دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها