به زودی معرفی سالن‌های اجرای کنسرت در جشنواره موسیقی فجر

به زودی سالن‌های اجرای کنسرت در جشنواره موسیقی فجر امسال مشخص می‌شود.

به زودی معرفی سالن‌های اجرای کنسرت در جشنواره موسیقی فجر

سرویس فرهنگی مستقل آنلاینسالن کنسرت‌های جشنواره موسیقی فجر، هر سال محل بحث اهالی هنر و رسانه است. مشکلی که به نظر می‌رسد، امسال هم گریبانگیر شورای سیاستگذاری سی و پنجمین دوره جشنواره موسیقی شود. در حالی که کمتر از ۴۰ روز به برگزاری این فستیوال باقی مانده است، هنوز سالن‌های اجرای کنسرت‌ها به صورت رسمی اعلام نشده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در دوره‌های گذشته معمولاً کنسرت‌های سنتی و کلاسیک در تالار وحدت، تالار رودکی، تالار حافظ، برج آزادی و فرهنگسرای نیاوران برگزار شده است. پارسال تالار ایوان شمس هم در اجرای کنسرت‌های این سبک میزبان علاقه‌مندان بود. مشکل اصلی مسئولان برگزاری جشنواره موسیقی در انتخاب سالن برای کنسرت‌های پاپ است.

معمولاً سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، برج میلاد، سالن همایش‌های وزارت کشور و سالن ایرانیان شرایط برگزاری کنسرت پاپ را دارند. البته سالن میلاد نمایشگاه در دو دوره اخیر در جشنواره حضور نداشته است؛ ظاهراً گرانی اجاره سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، مسئولان جشنواره را برای برگزاری کنسرت پاپ در این سالن منصرف کرده است. موضوعی که شاید امسال هم اتفاق بیفتد.

در دوره سی و سوم جشنواره موسیقی فجر سالن میلاد نمایشگاه و برج میلاد از میزبانی کنسرت‌های پاپ در جشنواره خط خوردند. بودجه پایین جشنواره و گرانی سالن‌ها شورای سیاستگذاری جشنواره را مجبور کرد سراغ سالن ایرانیان بروند. این سالن هم که پیش از این محل برگزاری مسابقات وزنه برداری بود، با مشکلات فراوانی از جمله صدا مواجه بود. در نتیجه گلایه‌های هنرمندان و اهالی رسانه باعث شد این سالن از جمع سالن‌های جشنواره در دوره بعد حذف شود.

به نظر می‌رسد امسال هم مانند سال گذشته برج میلاد میزبان کنسرت‌های پاپ باشد. البته برای اعلام رسمی اسامی سالن‌ها باید تا هفته دیگر منتظر بمانیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها