«تپلی و من» برای احیای سینمای کودک و نوجوان می‌آید

حسین قناعت کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «تپلی و من» درآستانه اکران این فیلم گفت: مخاطبانی را که با سینمای کودک و نوجوان قهر کرده‌اند آشتی می‌دهیم.

«تپلی و من» برای احیای سینمای کودک و نوجوان می‌آید

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: حسین قناعت درباره تازه‌ترین اثرش با نام تپلی و من گفت: این فیلم صرفا برای کودک و نوجوان ساخته نشده و محدودیت سنی ندارد. من مطمئنم فیلم تپلی و من مانند سایر کارهایم مثل «دزد و پری» و «قهرمان کوچک» مخاطب را خوشحال از سالن خارج می‌کند.

قناعت افزود: اینکه فیلم در تابستان اکران می‌شود یک اتفاق خوب است، زیرا بچه‌ها می‌توانند در کنار خانوده‌شان سرگرم شوند. ما باید سبد فیلم‌های کودک و نوجوان‌مان را پر کنیم تا مخاطب قهر کرده، دوباره به سینما بازگردد.

این کارگردان ادامه داد: چندوقت پیش شنیدم هفت سرگروه سینمایی باید در طول سال در این ژانر فیلم بسازند. سینمایی کودک و نوجوان ما آنقدر قدرت دارد که مخاطب را جذب کند و آنها را از دیدن فیلم‌های خارجی بازدارد.

در حالی فیلم سینمایی «تپلی و من» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی حسین قناعت در نوبت اکران است که، بازیگران آن حسن معجونی، میترا حجار، سیروس گرجستانی، یوسف تیموری، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیراست. ضمن اینکه مهدی مقدم خواننده پاپ در این فیلم به صورت افتخاری حضور دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها