«هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند»/ فضای سخت روحی و روانی جامعه «پوران درخشنده» را برای ساخت مردد کرده است

پوران درخشنده درباره به تعویق افتادن تولید جدیدترین فیلم سینمایی خود با موضوعی ملتهب توضیح داد.

«هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند»/ فضای سخت روحی و روانی جامعه «پوران درخشنده» را برای ساخت مردد کرده است

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: پوران درخشنده نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت ساخت «هیس! پسر‌ها فریاد نمی‌زنند» در گفت و گو باباشگاه خبرنگاران جوان،گفت: چند سال درگیر نگارش و قانع کردن برخی‌ها برای ورود به موضوع و ساخت آن بودم از طرفی گرانی فیلمسازی که متاسفانه برای سینماگران به خصوص آن‌هایی که مستقل کار می‌کنند، تولید را مشکل کرده، باعث شد تا ساخت این اثر طولانی‌تر از حد تصور شود.

کارگردان «بچه‌های ابدی» ادامه داد: از همه مهمتر، به وجود آمدن فضای سخت روحی و روانی در جامعه، باعث شد رغبتی برای تولید در این شرایط نداشته باشم، چون من هم جزئی از این جامعه هستم و با مردم نفس می‌کشم، اما مستنداتی که برخی‌ها از زندگی خودشان در اختیارم قرار دادند، جرات بیشتری به من داد و ترغیب شدم تا این مسئله مهم اجتماعی را در قالب فیلم بیان کنم.

کارگردان «شمعی در باد» بیان کرد: امیدوارم تا قبل از شروع تولید، از سختی‌های مردم کاسته و فضا آرام‌تر شود و هزینه‌های سرسام آور تولید فیلم، پائین بیاید تا بتوانم در شرایطی بهتر «هیس! پسر‌ها فریاد نمی‌زنند» را بسازم، چون برای من بسیار مهم است بهتر و بیشتر دیده شود. آن هم در وضعیتی که اقبال مخاطبان از فیلم‌های کمدی زیادتر شده است. افتادن همه کار‌ها روی غلتک صحیح، آرزوی من و خیلی‌ها است که امیدوارم رخ دهد تا بتوانیم به درستی و در کمال آرامش به کار‌ها بپردازیم.

درخشنده گفت: درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم «هیس! پسر‌ها گریه نمی‌کنند» گفت: کماکان به دنبال جذب سرمایه برای ساخت این اثر هستم، بالاخره من فیلمساز مستقل هستم و پیدا کردن سرمایه در چنین شرایطی دشوار است.

او افزود: نکته مهم این است که چه کسی قرار است سرمایه فیلمم را تامین کند و این فرد تا چه حد به کارش اعتقاد دارد چرا که قطعا با هرکسی نمی‌توانم کار کنم.

به نظر می‌رسد حاشیه‌های به وجود آمده در ورود سرمایه‌های مشکوک به سینما باعث شده این کارگردان با حساسیت بیشتری به دنبال سرمایه‌گذار باشد.

فیلم «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی پوران درخشنده و بازی طناز طباطبایی با پرداختن به مشکلات دوران کودکی خانم‌ها در جامعه، توانست تاثیر به‌سزایی روی مخاطب سینمای ایران بگذارد. حال پوران درخشنده قصد دارد فیلمی در رابطه با مشکلات کودکی مرد‌ها به نام «هیس پسر‌ها گریه نمی‌کنند» بسازد که البته این خبر دو سال پیش رسانه‌ای شد اما همچنان تولید آن آغاز نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها