مدیر شبکه دو:

«فیتله‌ای‌ها» با سریال «دوقلوها» به آنتن شبکه دو باز می‌گردند.

جعفری‌جلوه مدیر شبکه دو ضمن اینکه از بازگشت فیتله‌ای‌ها به تلویزیون خبر داد گفت: سریال‌های خوبی برای پخش آماده کرده‌ایم.

«فیتله‌ای‌ها» با سریال «دوقلوها» به آنتن شبکه دو باز می‌گردند.

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: مدیر شبکه دو در نشستی مطبوعاتی از برنامه‌های این شبکه بعنوان یک شبکه خانواده محور سخن گفت. وی در خصوص برنامه‌های تابستانه شبکه‌های سیما گفت: برای فصل تابستان توسط معاونت سیما برنامه‌های تقسیم‌بندی شده تا هر شبکه با موضوعات مکملی و اصلی برای مخاطبین خود برنامه‌سازی کند.

آقای جعفری از سریال‌های شبکه دو سخن گفت و توضیح داد: ما سریال‌ها را بر اساس موضوعات بخش‌بندی کرده‌ایم. سریال«آقای مهندس» با محوریت مهارت‌آموزی و تجربه‌های جوانان آماده پخش است. همچنین سری سوم «بچه مهندس» نیز در حال ساخت است.

وی افزود: برای ماه محرم سریال «مرضیه» را آماده کرده‌ایم که امیدواریم با استقبال مخاطبین روبرو شود. پس از موفقیت سریال «پدر»، سه‌گانه آثار «حامد عنقا» را در دستور کار داریم. این سریال لزوما ادامه سریال پدر نیست.

مدیر شبکه در ادامه گفت: سریال دیگر «دوقلوها» است که بعد از پخش «محله گل و بلبل» به روی آنتن می‌رود. ما این کار را بسیار فوق‌العاده و موفق می‌بینیم و آن را هدیه‌ای به مخاطبین شبکه دو می‌دانیم. بازیگران فیتله‌ای‌ها در این سریال با زبان طنز و کمدی مسائل و مشکلات جامعه را بیان می‌کنند. این سریال از شنبه به روی آنتن می‌رود.

آقای جعفری در پایان گفت: ما تولید کننده 90 درصد از سریال‌های ایرانی هستیم و باید پیش از اینکه به شبکه نمایش خانگی نگاه می‌کنیم، به داشته‌های تلویزیون و تولیدات خوبش توجه داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها