پیامدهای ناتمام ناآرامی‌های افزایش بنزین/ انتشار آلبوم پرسروصدا «محسن چاووشی» به تعویق افتاد

انتشار آلبوم تازه و پرحاشیه محسن چاوشی که ابتدا «قمارباز» نام داشت و در ادامه عنوان «بی‌نام» بر آن نهاده شد، به خاطر ناآرامی‌های اخیر، به تعویق افتاد.

پیامدهای ناتمام ناآرامی‌های افزایش بنزین/ انتشار آلبوم پرسروصدا «محسن چاووشی» به تعویق افتاد

سرویس فرهنگی مستقل آنلاینهادی حسینی، تهیه‌کننده آلبوم «بی‌نام» با صدای محسن چاوشی، از تاخیر در انتشار این آلبوم و اضافه شدن یک قطعه جدید به آن خبر داد.

تهیه‌کننده آلبوم «بی‌نام» در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است با توجه به ‌مسائل پیش‌آمده طی روزهای اخیر، تصمیم گرفته شده است تا انتشار این اثر به زمان و شرایط بهتری موکول شود.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «نیازی به تکرار و یادآوری نیست که محسن چاوشی برای طرفداران و مخاطبین خود همیشه عشق و احترام فراوان قائل بوده و به‌احترام و خواست شما قطعه‌ «بحر تفکر» به آلبوم اضافه شده است. اخبار و اطلاعات مربوط به آلبوم و زمان دقیق انتشار به زودی صرفاً از طریق مجاری رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

«بی نام» که دهمین آلبوم رسمی محسن چاوشی است، پس از حواشی زیاد، قرار بود در ۵ آذر منتشر شود که سه روز قبل از آن، هادی حسینی به خبرآنلاین گفت که انتشار آن به تعویق خواهد افتاد. 

این آلبوم ابتدا قرار بود با نام «قمارباز» و با ۱۱ قطعه به بازار بیاید که در گرفتن مجوز ناکام ماند و عاقبت با حذف شعری از مولانا اجازه انتشار یافت.

محسن چاوشی آهنگساز این آلبوم است و محمد جاسمی به عنوان خواننده مهمان در آن حضور دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها