کنسرت «گل عشق» تا «مست و دیوانه»/ تور ایران‌گردی «رضا بهرام»

رضا بهرام خواننده موسیقی تلفیقی برای هوادارانش از کیش تا سایر شهرها در سراسر ایران کنسرت برگزار می‌کند.

کنسرت «گل عشق» تا «مست و دیوانه»/ تور ایران‌گردی «رضا بهرام»

محمد حسن توتونچیان تهیه‌کننده کنسرت‌ رضا بهرام در خصوص تور ایران گردی این خواننده گفت: ما تلاش داریم تا قبل از ماه محرم  این کنسرت در شهرهای که مجوز اجرا در آن صادر شده تمام شود. در صورتی که زمان‌بندی اجازه نداد، بعد از ماه محرم و صفر نیز این کنسرت ادامه پیدا خواهد کرد.

آقای توتونچیان در خصوص قطعات که در این تور اجرا می‌شود گفت: تمام قطعه‌های سریال ممنوعه که اجازه پخش گرفته بود تا قطعه‌های چون "عشق بگو"، "بیمار"، "دیوانه"، "کجایی" و "گل عشق" اجرا خواهد شد. وی همچنان افزود: نوازنده‌ای که کنار رضا بهرام حضور خواهد داشت حامد دهقانی است و همچنین ما برای قطعه‌های محبوب این خواننده، ارکستری به رهبری ساسان هاشمی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

این کنسرت 13تیر در شهر کیش آغاز می‌شود و 16ام تیرماه نیز رضا بهرام کنسرت تهران خود را خواهد داشت. بلیط فروشی این کنسرت از 14 تیرماه آغاز شده و به احتمال زیاد تمدید نیز خواهد شد.

رضا هلاورجانی، با نام مستعار رضا بهرام، خواننده موسیقی تلفیقی ایرانی است که در شهر یزد به دنیا آمده و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 94 در شرکت فرهنگی هنری ققنوس آغاز کرده و همچنان نیز همکاری می‌کند. وی با اجرای آهنگ از عشق بگو در برج میلاد، شروع کننده مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود.

همچنین رضا بهرام خواننده سریال پرطرفدار فیلم ممنوعه نیز بوده است.

منبع: هنرآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها