مجوز در دست حق اکران ندارد/ فیلم توقیف‌شده «صدسال به این سال‌ها» «سامان مقدم» و «پرویز پرستویی» را به واکنش وا داشت

با اکران فیلم «خانه پدری» پس از سال‌ها توقیف، درخواست اهالی سینما برای اکران فیلم‌های دیگری که در محاق توقیف مانده‌اند در فضای مجازی منتشر شد. در یکی از این واکنش‌ها پرویز پرستویی در یک پست اینستاگرامی ابراز امیدواری کرد فیلم «صدسال به این سال‌ها» هم به زودی اکران شود.

مجوز در دست حق اکران ندارد/ فیلم توقیف‌شده «صدسال به این سال‌ها» «سامان مقدم» و «پرویز پرستویی» را به واکنش وا داشت

سرویس فرهنگی مستقل آنلاینصد سال به این سال‌ها فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سامان مقدم و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته است که در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر سال 86 حضور داشت.

این فیلم در دوازدهمین دوره جشن خانه سینما سال 87 در بهترین چهره‌پردازی (مهین نویدی) برنده تندیس زرین مسابقات شده‌است. همچنین در پنج بخش بهترین نقش اول زن (فاطمه معتمدآریا)، بهترین فیلمبرداری (محمود کلاری)، بهترین صداگذاری و میکس (علیرضا علویان)، بهترین تدوین (محمدرضا مویینی) و بهترین موسیقی متن (کارن همایون‌فر) کاندیدای مسابقات بوده‌اند.

صدسال به این سال‌ها در حالی با وجود داشتن مجوز اکران، همچنان در محاق توقیف به سر می برد؛ که فقط یکبار و در بازه زمانی جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۸۶ اکران شد.

همزمان با اکران فیلم توقیف شده خانه پدری بعد از ده سال، خبر آنلاین نوشت: درخواست اهالی و مخاطبان سینما برای اکران فیلم‌های دیگری که در محاق توقیف مانده‌اند در فضای مجازی منتشر شد. در یکی از این واکنش‌ها پرویز پرستویی با انتشار یک پست اینستاگرامی ابراز امیدواری کرد فیلم صدسال به این سال‌ها هم به زودی اکران شود. پستی که با واکنش سامان مقدم کارگردان این فیلم روبه‌رو شد. سامان مقدم در پاسخ به پرستویی نوشت: پرویزجان تردید نکن دوستانی که صدسال به این سال‌ها را توقیف کرده‌اند هنگام تماشای فیلم سخت گریسته‌اند.

مقدم همچنین در صفحه شخصی‌اش هم پستی منتشر کرد و نوشت: دوازده ساله که برای اکران این فیلم تلاش می‌کنم. این تلاش‌ها همچنان ادامه داره... تبریک به کیانوش عیاری برای اکران «خانه پدری»

صدسال به سال‌ها روایتگر قصه زنی است که در طول سی‌سال اتفاقات مختلفی برای او رخ می‌دهد.

علاوه بر پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا، رضا کیانیان، علی شادمان، علی قربان‌زاده، هانیه توسلی، پوریا پرستویی، امیرحسین آرمان، نگار جواهریان و بهاره افشاری نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها