حواشی یک توئیت مدیر رسانه‌ای «محسن یگانه» را به واکنش وا داشت/ این خواننده مهاجرت کرده است؟

محسن یگانه با لغو کنسرت‌هایی که تا عید در برنامه‌اش داشت این گمانه‌زنی را به وجود آورد که به کانادا مهاجرت کرده است.

حواشی یک توئیت مدیر رسانه‌ای «محسن یگانه» را به واکنش وا داشت/ این خواننده مهاجرت کرده است؟

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ که با انتشار 6 آلبوم یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های داخل کشور محسوب می‌شود. او به همراه احسان خواجه امیری سال 91 برنده تندیس بهترین اجرای زنده موسیقی پاپ، بخش کارشناسی در اولین جشنوارهٔ سالانهٔ موسیقی ما شد. هنچنین تندیس سالن تئاتر نوکیا لس آنجلس (Nokia Theatre L.A. Live) و ثبت نام او به عنوان یکی از مشاهیر این تالار را دریافت کرد.

ویدئو اجرای زنده تک آهنگ «بهت قول میدم» در سالن برج میلاد  با استقبال فراوان هواداران یگانه مواجه شد؛ طوریکه هم‌اکنون بیش از هفتاد میلیون بازدید در وبسایت یوتیوب داشته است و جز چهار ویدیوی پربازدید فارسی یوتوب قرار دارد.

یگانه درحالی اینروزها  در خارج از کشور به سر می‌برد که، همزمان با لغو کنسرت‌های او شایعه مهاجرتش با توئیت یک خبرنگار حوزه موسیقی قوت گرفت، او نوشت: یگانه مدت‌ها در ایران به خاطر پرونده حقوقی یک واحد مسکونی به ارزش ۴میلیارد که کلاهبرداری بدی از او شد، پیگیر بود و پس از به نتیجه نرسیدن در آن، مدت‌هاست به کانادا مهاجرت کرده. یگانه تا عید امسال برنامه کنسرت داشت که همه را کنسل کرده است. 

اما انتشار گسترده این توئیت و بازتاب‌هایش در فضای مجازی با واکنش مدیر رسانه‌ای این خواننده روبه‌رو شد. آرش حسینی در صفحه شخصی‌اش با تکذیب این خبر نوشت: ایشون به دلایل شخصی تصمیم گرفت مدتی دور باشه. بازه زمانی مشخصی هم‌ تعیین نکرده. آینده زندگی هیچکس مشخص نیست. طبیعتا محسن یگانه هر زمان تصمیم جدیدی در مورد نوع فعالیت هنری و زندگی کاریش بگیره به صورت رسمی اعلام می‌کنه.

محسن یگانه

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها