واکنش مهدی هاشمی به خبر ازدواجش با مهنوش صادقی

خبر ازدواج مهدی هاشمی و مهنوش صادقی، بازخوردهای زیادی در فضای مجازی داشته است.

واکنش مهدی هاشمی به خبر ازدواجش با مهنوش صادقی

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: دیروز هفتم تیرماه خانم مهنوش صادقی با انتشار خبر ازدواجش در یک ویدیو باعث شد تا همسرشان بازیگر پیشکسوت، مهدی هاشمی نیز این خبر را تایید و علنی کند. پس از انتشار ویدیو، در اولین واکنش نورا هاشمی دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه این خبر را تکذیب کرد و گفت: شناسنامه پدرم نشان از اثبات دروغ یک عده افراد معلوم الحال است.

پس از آن گلاب آدینه نیز در یک پست اینستاگرام، با کامنتی به این خبر اینگونه واکنش نشان داد: توجهی نکنید، ببینید و بخندید.

با این وجود در کمتر از 24 ساعت این خبر در صدر اخبار روز قرار گرفت، و مهدی هاشمی را مجبور ساخت با منتشر کردن یک ویدیو این خبر را تایید کند. وی همچنین گفت: عده‌ای که این خبر را تکذیب کردند حق داشتند چون مطلع نبودند. این اتفاق چند وقت پیش افتاده است.

هاشمی افزود: چرا این خبر انقد مهم شده است. فضای مجازی جای جریان‌های مهم سیاسی و اقتصادی و مشکلات مردم است. این خبر خصوصی است و بزرگش نکنید.

البته واکنش‌ها متفاوت بوده است، مهرزاد دانش منتقد سینما در واکنش به این خبر، در توییترش نوشت: «قبلا حرف‌های نازل را درباره این که کی زن دوم کی است و فلانی کی از زنش جدا شده و بهمانی با آن یکی در فلان مغازه دیده شده، با عنوان حرف‌های لب‌خزینه‌ای یاد می‌کردند. حالا همگی لب خزینه بزرگی به نام شبکه‌های اجتماعی نشسته‌ایم و صفا می‌کنیم. این توسعه بزرگ فرهنگی مبارک‌مان باشد».

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها