«هایلایت» با بازی «پیژمان بازغی» آذر اکران می‌شود

فیلم سینمایی هایلایت با کارگردانی اصغر نعیمی که در سال 96 ساخته شده بود احتمالا آذر ماه اکران خواهد شد.

«هایلایت» با بازی «پیژمان بازغی» آذر اکران می‌شود

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: فیلم سینمایی هایلایت به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور در آذر ماه اکران خواهد شد. اصغر نعیمی کارگردان و نویسنده‌ای که پیش از این نویسندگی آپاچی، مستانه، زندگی خصوصی و آس و پاس را برعهده داشته و کارگردان آثاری چون: بی‌وفا، سلام بر عشق و سایه‌های موازی بوده است، فعالیت در سینما را سال 68 بعنوان نویسنده و منتقد سینمایی آغاز کرد و سپس در مقام دستیار کارگردان در کنار فریدون جیرانی و کیانوش عیاری به کارش ادامه داد.

ساسان سالور اینروزها تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی سه کام حبس را نیز برعهده دارد و بعنوان تهیه کننده هایلایت در مورد اکران با باشگاه خبرنگاران جوان مصاحبه‌ای انجام دادو گفت: در جمع بندی جلسه‌ای که هفته گذشته با سعید سعدی درخصوص همین موضوع داشتیم به این جمع بندی رسیدیم تا امسال در زمانی مناسب، این  فیلم را اکران کنیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در شرایط نامناسب اکران فعلی، به فیلم سوزی نرسیم.

وی افزود: احتمالا آذر امکان اکران معمولی را داشته باشیم تا حداقل آبرومند باشد و به شکست نرسد.

«هایلایت» در حالی یک درام عاشقانه را با مضمون اجتماعی روایت می‌کند که در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت و دفتر پخش آن نسیم صبا خواهد بود.

این فیلم داستان مرد و زنی است که همسران‌شان در یک تصادف آسیب دیده‌ و به کما رفته‌اند. آنها از ارتباط بین آن دو بی‌خبرند و نمی‌دانند که چرا در هنگام تصادف در یک ماشین بودند.

پژمان بازغی، آزاده زارعی، سام قریبیان، الهه حصاری، مینا وحید و جمشید هاشم پور از بازیگران اصلی این پروژه هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها