«پیمان معادی» در تازه‌ترین فیلم «مایکل بی»

با پخش اولین تریلر «6 زیرزمینی» توسط سایت نتفلیکس از این این فیلم اکشن هالیوودی با بازی پیمان معادی رونمایی شد.

«پیمان معادی» در تازه‌ترین فیلم «مایکل بی»

سرویس فرهنگی مستقل آنلاینمایکل بنجامین بی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم‌های آمریکایی همچون پسران بد 1 و 2، تبدیل شوندگان، ترنسفورمرز و عصر انقراض است که حالا فیلم اکشن شش زیرزمینی را می‌سازد. 

پیمان معادی نیز جزو بازیگرانی است که در فیلم 6زیرزمینی بازی می‌کند.  معادی از بازیگران ایرانی-آمریکایی است از مهم‌ترین نقش‌های بین‌المللی او می‌توان در نقش علی در فیلم کمپ ایکس ری، فیلم آخرین شوالیه‌ها در کنار مورگان فریمن و در نقش پدر نصیر خان در سریال آمریکایی آن شب اشاره کرد.

او همچنین برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «دربارهٔ الی» به عنوان بازیگر صاحب سبک، شناخته شد و خرس نقره‌ای جشنواره برلین را برای بازی در  فیلم جدایی نادر از سیمین از آن خود کرد.

خبر آنلاین در خصوص فیلم جدید پیمان معادی نوشت: «۶ زیرزمینی» (6 Underground) تازه‌ترین فیلم مایکل بی کارگردان مطرح هالیوودی است. بی که تقریبا یک دهه گذشته را صرف ساخت سری فیلم‌های پرفروش ترنسفورمرز کرده است،‌ با ۶ زیرزمینی به سبکی از فیلم‌سازی برگشت که مورد علاقه‌اش است. 

در این فیلم که نقش اصلی آن را رایان رینولدز بازی می‌کند، پیمان معادی هم در فهرست بازیگران است. داستان فیلم هم درباره ۶ فرد ثروتمند است که مرگ خود را صحنه‌سازی می‌کنند و پس از آن با تشکیل یک گروه به نبرد تبهکاران بدنام می‌روند. 

فیلمنامه این اثر اکشن پر حادثه را پل ورنیک و رت ریس نوشته‌اند که نوشتن فیلمنامه ددپول را در کارنامه دارند. 

مایکل بی کارگردان فیلم پسران بد می‌گوید با این فیلم به دوران قدیمش برگشته و یک اکشن بامزه ساخته است. چه از سینمای بی خوشمان بیاید چه خوشمان نیاید،‌ نمی‌توان از توانایی‌های فنی بالای این کارگردان برای خلق یک فیلم درجه یک در این سبک پرطرفدار سینمایی چشم‌پوشی کرد. 

این فیلم ۱۲۵ میلیون دلاری برای نتفلیکس ساخته شده است و مشخص نیست که اکران سینمایی داشته باشد اما از ۲۲ آذر (۱۳ دسامبر) منتشر می‌شود. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها